FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Campanie de imagine pentru Aquavia

Campanie de imagine pentru Aquavia

Aquavia a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo Advertising, prin care susține consumatorii să-și regăsească echilibrul interior prin puterea alcalinității.

„Campania pornește de la un insight mai relevant ca oricând, pe fondul ultimilor ani în care sănătatea mintală a devenit prioritară: uneori aciditatea din exterior ne contaminează dialogul intern. Cu toții avem un critic interior care poate să devină toxic în momentele importante: „Dacă o s-o dau în bară?” „Nu arăt destul de bine” „Decât să mă fac de râs, mai bine renunț” „Ce-or să zică ceilalți?” „De ce m-ar asculta cineva?” - Când astfel de gânduri acide ne copleșesc, pot ajunge să decidă în locul nostru. E în puterea noastră să le recunoaștem la timp și să le combatem cu puțină alcalinitate”, au declarat reprezentții Aquavia.

Campania s-a lansat cu două spoturi TV care prezintă poveștile a două personaje aflate în fața unor momente și decizii importante – situații recognoscibile și relevante pentru o mare parte din public.

„Apa alcalină este o nișă în creștere în România, iar Aquavia are un pH natural de 9.4 care o face unică pe piață. Apa noastră este echivalentă cu alcalinitatea și hidratarea eficientă, beneficii care se traduc fizic printr-o stare de echilibru fizic, iar emoțional prin calm, claritate și capacitatea de a gestiona mai bine aciditatea vieții. Campania de imagine face parte dintr-o strategie mai amplă prin care ne-am propus să creștem notorietatea și vânzările brandului, plasând întotdeauna consumatorul în rolul principal", a explicat Ștefan Meseșeanu, Marketing Manager Aquavia.

Campania Aquavia se extinde în toate mediile în care gândurile acide ne urmăresc: în oraș, prin afișaje OOH și spotul radio care ne însoțește la volan; în mijloacele de transport în comun, cu mesaje contextuale pentru călători; în mediul online, cu precădere pe rețelele de socializare, unde aciditatea poate atinge cote alarmante; și în magazine, cu execuții in-store care ajută cumpărătorii să descopere alcalinitatea.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content