Acasă > Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”

Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”

Zuzu Dolce, desert din portofoliul Albalact, aduce consumatorilor săi o nouă experiență și o campanie cu premii.

Studiile recente au observat legături puternice între percepția gustului și sunet. Zuzu Dolce a creat, astfel, piese muzicale personalizate care pot fi ascultate de către consumatori în timp ce savurează desertul Zuzu Dolce. Consumatorii sunt invitați să cumpere orice produs din gama Zuzu Dolce, să intre pe site-ul www.experientadolce.ro și să selecteze produsul Zuzu Dolce pe care urmează să-l consume și să completeze datele personale legate de vârstă, sex și preferințe muzicale.

Aplicația va genera o piesă personalizată ce îi va ajuta să-și creeze acel moment dolce. Fiecare piesă generată în aplicație va intensifica gustul dulce și cremos, pentru a crea o experiență senzorială completă. Folosirea acestei aplicații le permite consumatorilor să se înscrie la concursul care le poate aduce premii precum căști audio, fotolii de puf pentru relaxare și marele premiu – un sejur la spa în Poiana Brașov. Campania se va derula în perioada 5 februarie – 1 aprilie și va fi comunicată prin activări in-store, posm-uri și în online.

Zuzu Dolce este noul desert de la Zuzu care aduce răsfăț și experiențe noi, iaurt cu bucăți de fructe, mousse-uri, budinci și creme de ciocolată și vanilie. Zuzu Dolce înseamnă experiența și calitatea unui brand românesc de tradiție împletite cu excelența unui brand internațional de succes prezent în 18 țări din întreaga lume.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content