Acasă > Știri > Vânzările producătorului Doncafé, pe minus în 2017

Vânzările producătorului Doncafé, pe minus în 2017

Vânzările Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, au înregistrat un declin de 6,5% anul trecut până la 197,35 milioane de lei, prin comparație cu anul 2016.

”Scăderea vânzărilor în moneda locală a fost generată în primul rând de competiția în creștere, care a condus la un declin al cantităților vândute. Mai mult, din cauza schimbărilor din legislația locală, retailerii au redus cantitatea comandată. Vânzările în shekeli au scăzut cu 31 de milioane în 2017, respectiv 5 milioane în Q4, comparativ cu aceleași perioade ale anului precedent și au fost puternic afectate de diferențele de schimb valutar urmate de deprecierea leului”, se arată în raportul financiar publicat de companie.

Per ansamblu, grupul a raportat anul trecut vânzări de aproximativ 4,01 miliarde de shekeli, în creștere cu 11,6% faţă de 2016. Valoarea în lei a indicatorilor financiari au fost calculată la un curs de schimb 1 shekel = 0,889 lei.

Grupul israelian Strauss Coffee este prezent în România din 1994 și deține o unitate de producție în București. Producătorul deține brandurile Doncafé, Fort și Amigo, acesta din urmă fiind achiziționat în 2014 de la compania braziliană CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content