Acasă > Știri > Unilever cumpără brandul de cosmetice Tatcha pentru 500 mil. dolari

Unilever cumpără brandul de cosmetice Tatcha pentru 500 mil. dolari

Gigantul anglo-olandez Unilever a achiziționat brandul de cosmetice Tatcha, cunoscut pentru cremele de îngrijire a feței pe bază de ceai verde, orez și alge, tranzacția fiind evaluată la 500 de milioane de dolari, scrie Bloomberg.

Tatcha, lansat în urmă cu zece ani în San Francisco, deține un centru pentru inovații în Japonia. Compania a înregistrat anul trecut vânzări de 70 de milioane de dolari. Achiziția realizată de Unilever se înscrie în strategia adoptată de marile companii de a cumpăra companii ale căror produse sunt populare în rândul tinerilor. Astfel, recent Estee Lauder Cos. a achiziționat Becca, Rodin, Le Labo, Glamglow și Too Faced, în timp ce L’Oreal a cumpărat CeraVe, Atelier Cologne și It Cosmetics. În plus, la începutul acestui an Unilever a adăugat în portofoliu brandul Garancia.

Sub conducerea CEO-ului Alan Jope, Unilever a bifat multiple achiziții începând de la cosmetice până la snackuri din zona de “sănătos”. Ultima tranzacție vine în contextul în care compania vede un potențial uriaș de creștere pe piețe precum Vietnam, Bangladesh, Pakistan și Myanmar.

În regiunea din sud-centru a Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova. În 2018, compania, care deține o unitate de producție la Ploiești, a realizat afaceri de 954,2 milioane lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 6%, și un profit net de 13,6 milioane lei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content