Acasă > Știri > Timișoreana, vânzări de 200 mil.euro în retail, în 2017

Timișoreana, vânzări de 200 mil.euro în retail, în 2017

Timișoreana, liderul de peste 10 ani al pieței de bere în vânzări și în preferințele consumatorilor, a înregistrat vânzări în valoare de 200 de milioane de euro în retail, în 2017. De asemenea, Timișoreana este cea mai bine vândută bere românească în afara țării, cu peste 7 milioane de unități vândute în 2017.

„Timișoreana nu este doar o fabrică de bere, este și un business, unul în care oamenii au investit și au avut grijă atât de calitatea produsului, cât și de imaginea sa. De 10 ani Timișoreana este lider de piață în România și asta se bazează pe 3 factori foarte importanți: respectul pentru povestea autentică, interacțiunea directă cu oamenii la firul ierbii și inovația la nivel de rețetă și în lansări de produse noi”, a declarat Mihai Bârsan, Vicepreședinte Marketing.

În 2016, în topul mărcilor de bere preferate de români, Timișoreana se afla pe primul loc, cu o cifră aproape dublă față de brandul de pe următorul loc, celelalte două branduri, de pe locurile 2 și 3, fiind colege tot cu brandul Timișoreana.

Pe porțile fabricii din Timișoara ies zilnic circa 100 de camioane cu bere, printre brandurile produse acolo numărându-se Timișoreana, Ciucaș, Ursus, Stejar sau Grolsh. În privința exporturilor, potrivit reprezentanților companiei, acestea se realizează atât direct, cât si prin intermediari. Berea ajunge în toate țările unde sunt prezente comunități importante de români, precum: Franța, Belgia, Italia, Spania sau Republica Moldova, cea din urmă fiind principala piață la export.

Investiții de peste 100 mil. euro în fabrică, în ultimii 15 ani

Timișoreana, prima fabrică de bere din România, cu o istorie de 300 de ani, a avut o evoluție continuă în timp și a beneficiat de investiții de peste 100 de milioane de euro, doar în ultimii 15 ani.

Investițiile au fost realizate în triplarea capacității de producție și asigurarea flexibilității, prin instalarea de linii de producție și îmbuteliere moderne; echipamente și sisteme informatice de control al procesului de producție; echipamente și instalații de recuperare și reutilizare a energiei, de tratament al apelor uzate, de obținere a bioenergiei, pentru asigurarea protecției mediului si a unei dezvoltări durabile; sisteme integrate de control al calității; introducerea de filtre speciale și menținerea clădirilor și a sitului istoric.

Potrivit datelor furnizate de Ministerul Finanțelor, Ursus Breweries a raportat în 2016 o cifră de afaceri de 1,63 mld. lei, respectiv un profit net de 144,6 milioane lei, triplu față de 2015. Producătorul a alocat acum doi ani 7 milioane de euro în retehnologizarea celor trei unități de producție pe care le deține, în Timișoara, Buzău și Brașov. La finalul lunii martie 2017, Ursus Breweries a devenit oficial parte a grupului japonez Asahi. Compania a finalizat atunci achiziția fostelor operațiuni de business și mărci deținute de SAB Miller în Europa Centrală și de Est, care include afacerile din Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria și România.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content