Acasă > Știri > România, prima țară în care Kaufland lansează cardul de loialitate

România, prima țară în care Kaufland lansează cardul de loialitate

Retailerul german Kaufland a lansat pe piața locală Kaufland Card, un program de loialitate care răsplătește clienții fideli cu reduceri, puncte bonus de loialitate și beneficii suplimentare. Lansarea este o premieră la nivel internațional, România fiind prima piață în care retailerul deține un astfel de program de fidelizare.

Kaufland Card este disponibil atât în variantă fizică, cât și digital, putând fi utilizat în toate magazinele din țară. Cardul fizic oferă doar accesul la promoțiile generale de loialitate, în timp ce varianta digitală oferă acces la promoții cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card, posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food, dar și promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu unic în piață, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului.

Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și de pe Google Play, iar cel fizic de la Biroul de Informații din orice magazin Kaufland. Prin integrarea cardului digital în aplicația mobilă Kaufland, clienții pot avea acces la toate promoțiile disponibile (standard sau de loialitate), precum și la rețete, la lista de cumpărături comună și alte noutăți. De asemenea, în aplicație își pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate și campaniile promoționale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.

,,Am creat cardul digital pentru a oferi clienților toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai ușor mod posibil. Ne-am dorit să simplificăm experiența de cumpărături, punând la dispoziție un alt mod de a interacționa cu ofertele, unul modern și suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienți, direct pe telefon. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Beneficiile - promoţiile de loialitate și punctele Non-Food - vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoțiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale.

În acest moment, dintre jucătorii internaționali mai dețin carduri de fidelitate și Cora, Profi, Penny Market, Carrefour Market și Mega Image, acesta din urmă fiind singurul retailer care mai oferă cumpărătorilor promoții personalizate.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări. În România retailerul deține 121 de magazine și, potrivit celor mai recente date financiare disponibile, în 2017 a raportat afaceri de 10,08 miliarde de lei.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content