Acasă > Știri > România, motor de creștere pentru Ahold Delhaize în regiune, în T3

România, motor de creștere pentru Ahold Delhaize în regiune, în T3

România și Cehia sunt piețele care au înregistrat în trimestrul al treilea cea mai bună evoluție pentru businessul retailerului Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, în Europa Centrală și de Sud-Est. Astfel, vânzările nete în regiune au urcat cu 3% până la 1,47 miliarde de euro, potrivit raportului financiar al companiei.

Ahold Delhaize operează în regiunea Europei Centrale și de Sud-Est rețelele de magazine Albert (Cehia), Alfa Beta (Grecia), Mega Image (România) și Delhaize (Serbia). Creșterea vânzărilor a fost susținută și de extinderea numărului de magazine cu 123 de noi unități, în special pe zona de proximitate.

La nivelul întregului grup, vânzările nete s-au majorat cu 3,6% până la 15,8 miliarde de euro, în timp ce profitul net a urcat cu 26,7% până la 459 de milioane de euro.

O creștere accelerată a înregistrat și segmentul de online, unde vânzările au crescut cu 27,6%. Obiectivul setat de companie până în anul 2020 este ca acest canal să genereze vânzări de cel puțin cinci miliarde de euro.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cei mai importanți jucători care activează pe piața locală de retail. La finalul primului semestru, Mega Image deținea pe piața locală 623 de magazine sub mărcile Mega Image, Shop&Go și Gusturi Românești. Anul trecut retailerul a raportat afaceri de 4,9 miliarde de lei, în creștere cu 14% față de anul precedent.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content