Acasă > Știri > Rețeaua Penny Market, la doi pași de pragul de 240 de magazine

Rețeaua Penny Market, la doi pași de pragul de 240 de magazine

Rețeaua de magazine Penny Market continuă investițiile pe piața locală și se extinde cu o nouă unitate în localitatea Scornicești, județul Olt. Aceasta este a doua deschidere de anul acesta și al 238-lea magazin din România.

Noua locație Penny Market din Scornicești, se află pe Bulevardul Muncii, Nr. 21C, Trala 31 și are un spațiu de vânzare de 857,2 metri pătrați. 

Magazinele Penny Market au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele de magazine sub noul concept, Future Store. Procesul de remodelare a fost început în 2015 și finalizat în noiembrie 2018, iar accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi.

Cu o strategie de expansiune ambițioasă, produse de calitate ce provin de la furnizori și producători locali și o atenție constantă la nevoile clienților, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România.

Penny Market a intrat pe piața locală în 2005 și operează în prezent 238 de magazine la nivel național. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. Parte a grupului german Rewe, Penny Market a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 3,45 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017, iar pentru 2019 avansul va fi tot de “două cifre”, potrivit declarațiilor lui Daniel Gross, Director General Rewe România.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content