Acasă > Știri > Raluca Duță, noul Digital Manager al L'Oréal România

Raluca Duță, noul Digital Manager al L'Oréal România

Raluca Duță preia poziția de Digital Manager în cadrul L'Oréal România, devenind astfel coordonatorul întregii activități de digital la nivelul companiei, pentru cele patru divizii: L'Oréal Luxe, Divizia Produselor de Larg Consum, Divizia de Cosmetică Activă, Divizia de Produse Profesionale.

Cu peste 8 ani de experiență în comunicare în mediul online și marketing digital, Raluca Duță și-a început parcursul în cadrul L'Oréal în urmă cu doi ani. Inițial a ocupat poziția de Digital Project Manager, apoi a coordonat activitatea de digital a Diviziei de Produse de Larg Consum, de unde a fost promovată în poziția de Digital Manager L'Oréal România și membru în boardul companiei.

Pe parcursul carierei sale, Raluca Duță a creat campanii de digital pentru branduri din sectoare diferite, precum FMCG, telecomunicații, electronice, auto, retail sau servicii bancare.

L’Oréal România a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 369,5 milioane de lei, în creștere cu 17% față de 2016, respectiv un profit net de 33,9 milioane de lei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content