Acasă > Știri > Piața produselor de îngrijire pentru copiii mici, plus de 5% în 2018

Piața produselor de îngrijire pentru copiii mici, plus de 5% în 2018

Piața produselor de îngrijire pentru copiii cu vârste până în 3 ani a înregistrat o creștere de aproximativ 5% în 2018, comparativ cu 2017, conform analizelor Superfood Company, unul dintre cei mai importanți importatori și distribuitori care activează pe acest segment.

Urmând tendința locală, cifra de afaceri a companiei s-a majorat la rândul său cu 8% față de anul trecut, atingând valoarea de 105 milioane lei (22,5 milioane euro), pe fondul creșterii consumului şi a intensificării preocupării românilor pentru achizițiile destinate copiilor.

“Așa cum prognozam, piața produselor de îngrijire a copiilor până în trei ani și-a menținut stabilitatea în 2018, ba chiar a crescut ușor. Principalii factori care au dus la această majorare sunt consumul, care a continuat să fie ridicat, și atenția tot mai mare pe care românii o acordă produselor destinate copiilor. Superfood Company a avut un ritm de dezvoltare peste nivelul pieţei, reușind astfel să creștem cota de piață pentru mai multe game, printre care se află Baby Nova, gamă ce cuprinde produse de puericultură mică, Organix, produse alimentare ecologice sau Colief, suplimentul alimentar împotriva colicilor”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company (Foto) .

Potrivit reprezentanților Superfood Company, una dintre cele mai puternice tendințe, manifestate la nivelul pieței în 2018, a fost migrarea consumatorilor spre produsele de o calitate superioară. Acest trend a fost susținut atât de stabilizarea pieței, cât și de creșterea preocupării consumatorilor pentru o alimentație bio și pentru o calitate mai bună a vieții, la nivel global și local.

În ceea ce privește piața produselor pentru copii până în trei ani, la nivel național, sectorul de puericultură mică a avut cea mai importantă dezvoltare din punctul de vedere al vânzărilor, înregistrând o creștere de circa 7%, în comparație cu 2017 și ajungând la o valoare estimată de aproximativ 16 milioane de euro (344,2 milioane lei).

“Pentru Superfood Company, 2018 a fost al cincilea an consecutiv în care am crescut. În ceea ce privește prognozele pentru 2019, dat fiind că multe dintre gamele din portofoliul nostru nu au atins încă maturitatea, suntem încrezători că vom continua să creștem mai mult decât piața. De asemenea, din punctul de vedere al strategiei de dezvoltare, ne vom concentra pe implementarea unor soluții personalizate în funcție de client și de gamă. Alte puncte importante pe agenda pentru 2019 sunt începerea extinderii regionale, creşterea capacității noastre de depozitare în zona Bucureștiului și încheierea unor parteneriate cu noi furnizori”, a conchis Daniel Dărăban.

Superfood Company este o companie germano-română care activează pe piața românească din 1992. Compania deține la nivel național șase sucursale situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content