Acasă > Știri > Olympus intră în categoria ice tea cu brandul “Ceai de la munte”

Olympus intră în categoria ice tea cu brandul “Ceai de la munte”

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, aduce pe piața locală o nouă gamă de produse din ingrediente 100% naturale, create din plante de ceai culese din munții Greciei.

Noul produs, Olympus Ceai de la munte, este singurul ceai rece cu ingrediente 100% naturale de pe piața locală, realizat din plante de ceai Sideritis, fără zahăr adăugat, fără aditivi și fără cafeină.

Produsul este disponibil în cinci arome – mentă, lămâie, rodie, piersică și aronia.

„Decizia de a introduce o nouă gamă de băuturi în portofoliul Olympus a venit natural, ca urmare a strategiei de dezvoltare pe termen lung a companiei, prin diversificarea portofoliului de produse. Am identificat o oportunitate în piață și, ulterior, am transformat-o în provocarea de a crea un ceai realizat doar din ingrediente naturale”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Manager Olympus.

Grupul Hellenic Dairies, cel mai mare procesator de lactate din sud-estul Europei, a împlinit zece ani de prezență la raft pe piața românească, perioadă în care a investit peste 130 de milioane de euro pe plan local. Fabrica de lactate Olympus de la Hălchiu, județul Brașov, a fost inaugurată în 2011, iar producția sa este destinată atât pieței locale, cât și exporturilor. În prezent, 45% din producția fabricii este direcționat spre piețele externe, cele mai importante fiind Germania, Austria, Italia, Marea Britanie, Suedia sau Bulgaria.

Cu sediul în orașul Trikala din Grecia, Hellenic Dairies este o afacere cu operațiuni în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci unități de producție în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate și sucuri naturale.

În anul 2018, compania a raportat pe plan local o cifră de afaceri netă de 468 de milioane de lei, marcând o creștere de 8% față de anul precedent. În ceea ce privește profitul, Olympus a înregistrat un rezultat net de 12,4 milioane de lei, în condițiile în care în 2017 raportase pierderi de 1,04 milioane de lei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content