Acasă > Știri > O româncă va conduce operațiunile digitale ale L'Oréal Rusia și Kazakhstan

O româncă va conduce operațiunile digitale ale L'Oréal Rusia și Kazakhstan

Începând cu 1 noiembrie, Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, preia poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan în cadrul L'Oréal. Este al doilea român care este promovat în cadrul companiei la nivel internațional anul acesta și primul român care are o poziție în board.

Anca și-a început parcursul la L'Oréal în urmă cu patru ani, după o perioadă lungă de timp în care a lucrat la una dintre cele mai importante agenții de advertising din țară.

„Preluarea noii misiuni vine într-un moment în care, după patru ani în cadrul L'Oréal România, am reușit să pun bazele strategiei și departamentului digital, să deschidem canalul de e-commerce și să declanșăm creșterea accelerată, să setăm niște procese interne coerente, astfel încât să putem absorbi rapid și eficient tot know-how-ul care vine din grup. Ce urmează reprezintă, în linii mari, ajustarea strategiei de digital globale, extrem de coerentă de la o țară la alta, la o piață de aproape zece ori mai mare. Diferența majoră și, implicit, o provocare extraordinară pentru mine este dată de faptul că, după zece ani de online în România, merg să îmi desfășor activitatea pe o piață unde monopolul Google-Facebook nu există și unde media online este fragmentată între mai mulți jucători. Iar acest lucru îl văd ca pe o provocare de a depăși mindsetul în care eram obișnuită să activez”, a declarat Anca Ștefan.

În calitate de Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, Anca a condus transformarea digitală a companiei și a creat primul departament de experți în digital, dovedindu-și capacitățile de lider.
Mai mult decât atât, a coordonat strategia de creștere în e-commerce și a contribuit la lansarea primului canal propriu din cadrul companiei – Kiehl’s.

L’Oréal România are o istorie de 21 de ani pe piața locală, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice. L’Oréal România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 369,5 milioane de lei, în creștere cu 17% față de 2016, respectiv un profit net de 33,9 milioane de lei.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content