Acasă > Știri > O nouă achiziție PepsiCo pe zona nutriției sănătoase

O nouă achiziție PepsiCo pe zona nutriției sănătoase

PepsiCo a anunțat achiziția producătorului Health Warrior, din portofoliul căruia fac parte produse care au la bază semințe de chia, batoane sau brioșe cu proteine și prafuri proteice, scrie Foodbev.com.

Aceasta este prima achiziție a diviziei The Hive, creată de PepsiCo în luna august pentru a dezvolta branduri care să se muleze pe nevoile consumatorilor și care să susțină creșterea sustenabilă și pe termen lung a companiei.

Potrivit PepsiCo, tranzacția urmărește dezvoltarea portofoliului companiei pe zona de nutriție. “Vom continua să dezvoltăm brandul Health Warrior într-un ritm susținut și sustenabil, astfel încât întregul nostru portofoliu să beneficieze de această creștere”, a afirmat Seth Kaufman, Președintele Diviziei Nutriție PepsiCo America de Nord.

În luna august a acestui an PepsiCo a cumpărat Bare Foods, un producător american de fructe coapte (baked fruit n.red) și snackuri vegetale. Tranzacția a fost evaluată la 200 de milioane de dolari.

PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include branduri precum Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content