Acasă > Știri > Nestlé continuă seria disponibilizărilor în Germania

Nestlé continuă seria disponibilizărilor în Germania

Gigantul elvețian Nestlé a anunțat că renunță la aproximativ 380 de angajați din Germania ca urmare a închiderii a două unități de producție și a reducerii personalului din alte două locații, pe fondul unei cereri în scădere și a relocării producției către alte facilități din grup, scrie Reuters.

Nestlé, companie pentru care lucrează peste 330.000 de angajați la nivel mondial, a anunțat din luna iunie 2018 că intenționează să închidă fabrica pe care o deținea la Ludwigsburg, în apropiere de Stuttgart. Aici lucrau circa 100 de persoane și erau produse brandurile Caro și cereale pentru micul dejun. În plus, vor fi desființate 85 de posturi din cadrul unui laborator din Weiding, Bavaria, la care se adaugă 106 locuri de muncă de la o fabrică unde erau realizate produse pentru alimentația bebelușilor (Biessenhofen, Bavaria) și 95 de posturi la fabrica din Luedinghausen, unde era produs brandul Maggi.

Nestlé a anunțat că va închide unitatea de producție din Timișoara, singura fabrică pe care o deține pe plan local, decizia afectând 388 de angajați, au confirmat pentru Progresiv reprezentanții companiei.

În fabrica de la Timișoara erau produse napolitanele Joe. Ca urmare a acestei decizii, producția va fi mutată în Ungaria, iar fabrica va fi închisă până la finalul lunii mai. Fabrica din Timișoara a fost achiziționată de Nestlé în anul 2000 și are o producție anuală de peste 10.000 tone de dulciuri și cafea.

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995 și a devenit unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de alimente şi băuturi. Portofoliul Nestlé România cuprinde o gamă largă de produse din diverse categorii: băuturi (NESCAFÉ, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional -  divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina).

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a raportat la nivel global o creștere organică de 2,4% pentru 2017. În Europa de Est, avansul a fost de 5-6%, Nestlé România fiind unul dintre cei mai performanți actori ai regiunii, cu o cifră de afaceri de 820 de milioane de lei (+5%) și un profit net de 88 milioane de lei, arată datele furnizate de Ministerul de Finanțe.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content