Acasă > Știri > Mega Image, ”creștere puternică” a vânzărilor în T1

Mega Image, ”creștere puternică” a vânzărilor în T1

Retailerul Mega Image a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor în primul trimestru din acest an pe piața locală, potrivit raportului financiar publicat de companie. Deși nu este precizată rata exactă de creștere, conform datelor raportate, România și Cehia au susținut avansul companiei la nivelul regiunii.

”Vânzările nete în Regiunea Europa Centrală și de Est (include România, Cehia, Grecia și Serbia n.r.) s-au majorat în primul trimestru cu 2,4% la rate de schimb constante, până la 1,446 miliarde de euro,  față de aceeași perioadă a anului precedent. În termeni like-for-like (excluzând vânzările de carburanți și cele 132 de deschideri), vânzările s-au majorat cu 0,8%. România și Cehia au raportat o creștere puternică a vânzărilor comparabile în T1, în timp ce vânzările din Grecia au rămas pe un trend descendent”, este precizat în raportul Ahold Delhaize.

În raporul financiar este menționată și preluarea rețelei Zanfir, tranzacție ”prin care Mega Image își întărește prezența în zona de est a României și este o dovadă a faptului că brandurile Ahold Delhaize își întăresc poziția pe piață atât prin creștere organică, cât și prin achiziții”.

”Implementarea strategiei Leading Together dă roade, după cum se vede și din rezultate. Pe parcursul primului trimestru am lansat noul nostru scop: mănâncă bine, salvează timp, trăiește mai bine. Acestea sunt principiile pe care ne ghidăm. Prin businessurile noastre ajutăm consumatorii să facă alegeri mai sănătoase: soluții inovatoare atât în magazine, cât și online, dar și prin încercarea de a face shoppingul să fie la îndemâna tuturor”, a declarat Frans Mueller, President și CEO al Ahold Delhaize.

La nivel de grup, Ahold Delhaize a raportat în primele trei luni ale anului venituri nete de 15,87 miliarde de euro, în creștere cu 6,3%, iar vânzările online au atins pragul de 761 de milioane de euro. În ceea ce privește profitul net, retailerul a opținut un rezultat de 435 milioane de euro, marcând un avans de 8% față de primul trimestru al anului trecut.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent peste 670 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content