Acasă > Știri > Lidl anunță planuri ambițioase pentru piața din UK

Lidl anunță planuri ambițioase pentru piața din UK

Discounterul german Lidl anunță că vrea să accelereze ritmul expansiunii pe piața din Marea Britanie, planul fiind atingerea pragului de 1.000 de magazine până în 2023.

Astfel, retailerul și-a setat deschiderea a 230 de magazin în următorii trei ani, o rată de extindere mult mai alertă prin comparație cu anii anteriori, când targetul setat era de 60 de magazine pe an, potrivit The Sunday Times.

Dezvoltarea nu este însă singurul segment în care discounterul german își direcționează bugetul de investiții. Luna trecută, Lidl a anunțat că va investi o sumă record, de 15 miliarde de lire sterline, în parteneriatele cu furnizorii britanici în următorii cinci ani. Retailerul vrea să-și majoreze vânzările de carne proaspătă și produse fresh de origine britanică cu peste 10% în următoarele 12 luni. Totodată, Lidl a anunțat introducerea unor contracte pe termen lung pentru furnizori, prin care să le permită să investească și să-și dezvolte businessurile.

Anunțurile vin în contextul aniversării a 25 de ani de prezență pe piața din Marea Britanie, primul magazin Lidl fiind inaugurat în 1994. În prezent retailerul deține peste 760 de magazine și 13 centre regionale de distribuție. Pe piața din UK, Lidl și Aldi dețin o cotă de piață de 14%, potrivit Kantar Worldpanel, apoape de trei ori mai mare față de cota deținută în 2008.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content