Acasă > Știri > Lagardère Travel Retail România deschide o nouă locație 1 Minute

Lagardère Travel Retail România deschide o nouă locație 1 Minute

Lagardère Travel Retail România a inaugurat o nouă locație 1 Minute în clădirea de birouri Unirii View, ajungând la o rețea de 40 de magazine.

Noua unitate 1 Minute are o suprafață totală de circa 164 mp și este amplasată la parterul clădirii de birouri Unirii View. Restaurantul oferă o varietate de produse culinare proaspete (sendvișuri, salate, deserturi, sucuri din fructe proaspăt stoarse și produse de patiserie) cât și un segment complementar de produse Convenience (tabac și accesorii, snackuri dulci și sărate, băuturi răcoritoare, cafea proaspăt măcinată, cărți și reviste).

”Prin deschiderea unui magazin 1 Minute în Unirii View continuăm expansiunea rețelei în centrul Capitalei și în principalele centre de afaceri. Suntem un retailer cu un know-how solid în dezvoltarea și implementarea conceptelor de tipul Quick Service Restaurant, cafenele și alte concepte Foodservice, atât la nivel local cât și la nivel internațional, de aceea construim fiecare magazin având în minte nevoile persoanelor din zona respectivă și ne propunem să oferim, de fiecare dată, o gamă adaptată de produse și servicii, eficiență, confort și atmosferă prietenoasă”, a precizat Petruța Ioniță, Head of Marketing & Category Management Lagardère Travel Retail România.

Lagardère Travel Retail este una dintre cele patru divizii ale Grupului Lagardère și este lider global în industria de retail pentru călători. Divizia globală operează 4.400 de magazine prin conceptele Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte concesiuni din 34 de țări și generează vânzări de 4,5 miliarde euro.

În România, compania este prezentă de peste 20 de ani pe piața comerțului din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 270 de magazine, pentru segmentele Travel Essentials (News & Convenience, Convenience, Gifts & Souvenirs) și Foodservice, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee. În 2017 compania a raportat pe piața locală o cifră de afaceri de peste 557 de milioane de lei, în creștere cu 14% față de anul precedent.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content