Acasă > Știri > Kaufland România mai pune două magazine pe harta expansiunii

Kaufland România mai pune două magazine pe harta expansiunii

Kaufland România continuă investițiile pe piața locală și anunță deschiderea a două noi magazine, în Focșani și Constanța. Prin aceste inaugurări, retailerul german ajunge la o rețea de 124 de hypermarketuri la nivel național.

Ca element de noutate, magazinul din Focșani se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, având un format adaptat, din dorința de a fi mai aproape de clienți și a oferi o experiență de cumpărături cât mai rapidă. Astfel, spațiul are o structură simplificată, fără galerii comerciale, și o suprafață de vânzare eficientizată de aproximativ 3.000 mp.

Magazinul din Constanța are o suprafață de vânzare de 3.900 mp și cuprinde o galerie comercială cu Food Court, ce oferă restaurant, cofetărie, patiserie, și o farmacie. În plus, ambele magazine integrează cel mai nou concept cu spațiu de vânzare individual, Tabac Shop – un concept nou, cu variantă premium sau de lux, implementat în premieră în rețeaua Kaufland România.

În Constanța, formatul este de lux, cu un spațiu de 30 mp, dispune de casă proprie de marcat și oferă un sortiment de aproape 300 de produse premium din tutun (țigări, trabucuri, țigări de foi, țigări electronice, cutii și accesorii) și alcool (vin spumant premium, vin alb, roșu sau rosé, șampanie și băuturi spirtoase). În Focșani, punctul Tabac Shop este integrat în Biroul de Informații, are 15 mp și oferă aproximativ 200 de articole din tutun și accesorii.

„Deschiderile din Focșani și Constanța fac parte din planurile de extindere accelerată pentru anul 2019. Și în acest an, cuvântul cheie este adaptarea – prin noi concepte, noi formate, raioane extinse și prin investiții constante pentru a oferi o experiență modernă și simplificată de cumpărături. Cel mai recent exemplu de adaptare este magazinul din Focșani, care are un format apropiat magazinelor de proximitate, fără galerii și cu o suprafață eficientizată. Vom continua extinderea dinamică și adaptarea, în așa fel încât să fim accesibili pentru toți clienții noștri și să rămânem o destinație preferată pentru cumpărături”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Date cheie despre cele două locații:

• Magazinul din Focșani, cel de-al doilea din oraș, este situat pe Strada Mărășești, nr. 5 și are o suprafață construită de 4.492 de metri pătrați și una de vânzare de aproximativ 3.000 de metri pătrați.

• Cel din Constanța, care este al treilea magazin din oraș, este situat pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 218 și are o suprafață totală de 4.300 de metri pătrați și una de vânzare de 3.900 de metri pătrați.

Ambele magazine dispun de raioane de legume-fructe, raion To Go, raion de pește proaspăt, raion Bio, vitrină cu produse proaspete și servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exteriorul magazinelor este deschis și un punct Grill.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content