Acasă > Știri > Heineken cumpără o felie de 40% din cel mai mare producător de bere din China

Heineken cumpără o felie de 40% din cel mai mare producător de bere din China

Heineken, al doilea cel mai mare producător de bere la nivel mondial, a cumpărat un pachet de 40% din acțiunile China Resources Beer, cel mai important jucător din industria de bere din China, tranzacția fiind evaluată la 3,1 miliarde de dolari, scrie Reuters.

Prin această tranzacție, Heineken își asigură un acces facil la sectorul berilor premium din China, care înregistrează cel mai rapid ritm de creștere la nivel mondial.

“Acordul încheiat cu Heineken va accelera strategia brandului Snow beer (cel mai popular din portofoliul China Resources Beer) pe piața produselor premium, unde vrem să devenim lideri în următorii 5-10 ani”, a spus Hou Xiaohai, CEO al China Resources Beer.

Marca Snow beer generează aproximativ 90% din volumul vânzărilor companiei, fiind comercializată aproape în exclusivitate în China. CR Beer speră ca, prin parteneriatul încheiat cu Heineken, să utilizeze rețeaua sa de distribuție pentru a exporta brandul și pe alte piețe precum Asia de Sud-Est, Europa, SUA și Australia.

Piața berii premium de tip lager din China este dominată de Anheuser-Busch InBev și Carlsberg. În 2016 Heineken deținea un procent de 0,5% din volumul total al pieței de bere din China, în timp ce CR Beer avea mai mult de un sfert din această piață, potrivit datelor Euromonitor.

CR Beer va deține restul de 60% din acțiunile companiei și va achiziționa în același timp acțiuni Heineken în valoare de 464 milioane de euro.

Heineken comercializează pe piața chineză brandurile premium Heineken, Tiger și Sol, alături de mărci precum Anchor și Hainan, poziționate pe segmentul economic.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content