Acasă > Știri > Franciza Crama Murfatlar va avea 100 de locații până în 2020

Franciza Crama Murfatlar va avea 100 de locații până în 2020

Crama Murfatlar, marca comercială sub care funcționează rețeaua de magazin, de tip franciză, urmează să fie extinsă la 100 de locații, până în 2020.

Momentan, franciza Crama Murfatlar poate fi gasită în 50 de unități din toată țara. Planul managementului vizează, pe lângă deschiderea de noi locații, și rebranduirea magazinelor existente.

„Scopul acestei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză Crama Murfatlar permite oricărui partener să investeasca timp și pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă”, au declarat reprezentanții francizei. Astfel, cei care doresc să devină francizați vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației. De asemenea, aceștia vor beneficia de consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări pentru francizat și angajați, planul de afacere.

În ceea ce privește sortimentația necesară într-un astfel de magazin, francizații sunt obligați să asigure o gamă de vinuri formată din minim 75% vinuri românești, vinuri în sistemul Bib, vinuri la sticlă și produse spirtoase pe bază de vinuri. Francizatul are asigurată aprovizionarea la ușa magazinului, campanii de marketing și promovare a cramelor și a produselor pe toată perioada contractului.

Investiția totală într-un magazin Crama Murfatlar în franciză începe de la 10.000 de euro, prețul fiind variabil, în funcție de suprafața locației. Suma include și taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro+ TVA. Pentru următoarele locații sunt vizate orașele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafață cuprinsă între 20 mp și 50 mp.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content