Acasă > Știri > Farmec investește 50.000 de euro în al doilea magazin Gerovital deschis în franciză

Farmec investește 50.000 de euro în al doilea magazin Gerovital deschis în franciză

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă strategia de extindere a companiei prin deschiderea unui nou magazin Gerovital în sistem de franciză, la șase luni de la lansarea oficială a proiectului.

Cu o suprafaţă de 36 metri pătraţi, magazinul Gerovital este amplasat în centrul comercial Vivo Pitești, aflat pe Calea București nr. 36. Suma totală investită în lucrările de proiectare şi amenajare a noului spaţiu este de 50.000 euro, în care este inclusă și taxa de franciză. Noul spațiu completează rețeaua de 28 de locații deținute în prezent.

„Ne bucurăm că sistemul de franciză, lansat în luna iunie a acestui an, reprezintă un real interes pentru cei care sunt sau vor să devină antreprenori și doresc să investească într-o afacere 100% românească”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Primul magazin Gerovital în franciză a fost deschis în luna iunie la Bacău, în urma unei investiții similare.

În decembrie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea și 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.

În 2018 Farmec a afișat o cifră de afaceri de 236,5 milioane de lei și un profit net de 9,21 milioane lei, potrivit ultimelor date financiare furnizate de Ministerul de Finanțe.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content