Acasă > Știri > DocProcess și-a bugetat o creștere de cel puțin 40% a afacerilor pentru anul viitor

DocProcess și-a bugetat o creștere de cel puțin 40% a afacerilor pentru anul viitor

DocProcess, companie 100% românească ce furnizează servicii pentru digitalizarea și automatizarea proceselor operaționale, estimează că va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, ținta pentru 2019 fiind un avans de cel puțin 40% al businessului, spune Daniela Apolozan, Co-fondator și COO (Chief Operating Officer) al DocProcess.

DocProcess a dezvoltat o serie de soluţii software in cloud care automatizează şi implicit eficientizează procesele de achiziţii/vânzări, logistică, control facturi sau resurse umane, ajutând companiile să elimine documentele fizice și munca manuală repetitivă, precum introducerea sau verificarea unor facturi.

“Platforma DocProcess are la bază RPA (Robotic Process Automation), e-invoicing și alte tehnologii prin care departamentele financiare, de achiziții și de logistică pot face față presiunii reducerii costurilor, a lipsei forței de muncă precum și imperativelor transformării digitale, inclusiv la nivel de securitate și conformitate. Automatizarea înseamnă reduceri de costuri între 60-80% pe partea proceselor financiare, care este zona noastră forte, precum și accelerarea proceselor operaționale cu impact la nivelul întregii companii. Rezultatele sunt vizibile într-o perioadă de timp cuprinsă între 2 și 6 luni de utilizare, în funcție de complexitatea proiectului, numărul de societăți participante la proces și de numărul de sarcini automatizate”, afirmă Daniela Apolozan.

Anul 2018 a fost unul de consolidare, potrivit acesteia, compania investind în infrastructura soluțiilor, precum și în construirea echipei tehnice, comerciale și de marketing. “Rezultatele ne așteptăm să apară începând cu primul trimestru 2019. Am încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, iar pentru 2018 estimăm o valoare de 2,5 milioane euro. Această creștere vine pe fondul diversificării soluțiilor şi pentru alte industrii, dezvoltării de noi produse și extinderii portofoliului de clienți. Anul viitor ne așteptăm la o creștere de cel puțin 40% a cifrei de afaceri”, punctează Apolozan.

Compania lucrează cu majoritatea jucătorilor importanți din retailul alimentar, printre care Carrefour, Cora, Kaufland și toți furnizorii acestora. Dintre companiile din industria bunurilor de larg consum se numără Albalact, Covalact și Mondelez.

„Spre exemplu, retailerul Cora, care are în jur de 1.500 de furnizori, a ajuns la un grad de 93% de facturare electronică în decurs de 18 luni, acest proces oferind economii de 150.000 euro într-un singur an. La Carrefour am ajuns la o rată de integrare a furnizorilor de peste 95% cu peste 2,6 milioane de facturi procesate electronic și peste 8 milioane de documente electronice procesate anual”, menționează Apolozan.

DocProcess activează pe piața din România și Franța. În luna martie a acestui an, compania a deschis un centru de cercetare și dezvoltare la Grenoble, în urma unei investiții de 600.000 de euro. De asemenea, există un proiect pentru intrarea pe piața din SUA, prin intermediul unor parteneri locali.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content