Acasă > Știri > Coca-Cola intră în acționariatul BodyArmor, competitorul Gatorade

Coca-Cola intră în acționariatul BodyArmor, competitorul Gatorade

Coca-Cola intră în acționariatul producătorului de băuturi sportive BodyArmor, devenind astfel competitorul Gatorade, brand deținut de PepsiCo. Coca-Cola nu a dezvăluit valoarea tranzacției și nici participația exactă.

Coca-Cola deține deja în portofoliu băuturile Powerade, dar în ultimii ani brandul a pierdut teren în fața Gatorade, mai ales în Statele Unite. Mai mult, presa internațională vede în această achiziție o modalitate prin care gigantul Coca-Cola vrea să diminueze efectul scăderii vânzărilor de băuturi răcoritoare pe piața americană, mizând pe diversificarea portofoliului.

Unul dintre marile avantaje ale BodyArmor este faptul că businessul este deținut de fostul basketbalist Kobe Bryant și de James Harden, votat cel mai bun jucător NBA în ultimul sezon, reușind astfel să atragă consumatori din întreaga lume.

”Sunt mândru de echipa noastră și de noul nostru partener, Coca-Cola, care a crezut în misiunea noastră de a deveni băutura sportivă numărul 1 la nivel mondial”, a postat pe contul de twitter Kobe Bryant, fostul jucător al Los Angeles Lakers. 

Compania Coca-Cola este cel mai mare jucător global din industria băuturilor răcoritoare din lume, cu peste 500 de branduri în portofoliu, distribuite în peste 200 de ţări. Valoarea cumulată a brandurilor sale este estimată la 20 de miliarde de dolari.

Sursă foto: businessinsider.com. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content