Acasă > Știri > Chicco România mută magazinele stradale în mall-uri

Chicco România mută magazinele stradale în mall-uri

Chicco România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața accesoriilor și produselor pentru îngrijire copii, și-a schimbat strategia de business în direcția relocării magazinelor stradale în mall-uri pentru mai multă vizibilitate și accesibilitate, a spus Cristina Mănescu, Director de Marketing și Comunicare al companiei.

Magazinul deschis la finalul lunii noiembrie în centrul comercial București Mall a fost relocat din strada Ceaikovski nr.7, investiția ridicându-se la 120.000 de euro. Acesta este al doilea magazin pe care producătorul îl relochează din zona stradală într-un mall, după cel din Timișoara, care a fost mutat, în primăvară, în Iulius Mall.

“După această relocare vânzările au explodat, cu 150-170%. Dacă stradal există avantajul serviciilor oferite în magazin, clientul petrecând mai mult timp în locație și obținând mai multe informații despre produse, în centrele comerciale vorbim de un trafic mai mare, cumpărătorii venind targetat. Ei știu brandul și știu ce vor să cumpere”, a spus Oana Banu, Retail Manager Chicco România.

Potrivit acesteia, producătorul nu are în plan să relocheze toate cele opt magazine pe care le deține în prezent în România - șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în mall-uri, în Timișoara (Iulius Mall), deschis în martie, și București, în noiembrie, precum și unul online (www.chicco.ro). Pentru 2019 strategia vizează deschiderea unui nou magazin într-un centru comercial din București, respectiv relocarea unui magazin existent, în timp ce pentru 2020 compania are în plan doar o relocare.

Pentru acest an Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017. În 2018, cele mai cumpărate produse au fost cărucioarele sport și cele duo (cărucior și landou), hainele și încălțămintea și o gamă nouă de biberoane, Natural Feeling. Prima achiziție este cea mai importantă pentru părinții aflați în așteptarea unui copil, astfel încât un bon mediu ajunge până la 3.500 de lei, acesta conținând produse precum cărucior, pătuț, hăinuțe, dar și alte accesorii și cosmetice pentru bebeluși.

Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un cărucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro).

Apărut în 1958, brandul Chicco este prezent în peste 120 de țări din întreaga lume.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content