FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour a încheiat un parteneriat cu Glovo pentru livrări rapide

Carrefour a încheiat un parteneriat cu Glovo pentru livrări rapide

Retailerul francez Carrefour a încheiat un parteneriat cu start-up-ul spaniol Glovo prin care își propune să lanseze un serviciu de livrare rapidă acasă pentru a face față competiției venite din partea Amazon sau a unor jucători locali, scrie Esmmagazine.com.

Parteneriatul cu Glovo va fi valabil în patru țări – Franța, Spania, Italia și Argentina – și va fi operațional începând cu luna octombrie. Prin acest serviciu compania își propune să livreze consumatorilor până la 2.500 de produse într-un interval de 30 de minute.

Carrefour, cel mai important retailer din Europa, a bugetat investiții de 2,8 miliarde de euro în zona digitală, decizie prin care urmărește să își majoreze vânzările online de alimente până la 5 miliarde de euro până în 2022. Doar în 2018 Carrefour a raportat un avans al vânzărilor de 30% în online, până la 1,2 miliarde de euro.

Glovo, care concurează cu platforme precum Uber Eats și Deliveroo, a obținut o rundă de finanțare de 150 milioane de euro în luna aprilie. Fondată în anul 2015, compania a raportat anul trecut pierderi de 90 de milioane de euro, potrivit datelor financiare.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content