Acasă > Știri > Carrefour face angajări prin Facebook Messenger

Carrefour face angajări prin Facebook Messenger

Retailerul Carrefour România aduce inovația în recrutare și lansează primul chatbot al magazinului, disponibil 24/24. Noua opțiune este disponibilă în aplicația Facebook Messenger și are trei secțiuni - Cariere, Magazine și Sesizări. Astfel, ChatBot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job în interiorul companiei cu asistență pe tot parcursul procesului de aplicare, dar și informații despre magazinele Carrefour din proximitate. În plus, funcționează ca platformă de feedback, în interacțiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.

„Mediul online este folosit ca mijloc de promovare şi de comunicare directă cu clienții,  iar acum, și cu viitorii noștri colegi care au la dispoziție ChatBot-ul Carrefour România, cea mai recentă inovație a companiei pentru recrutarea în mediul online. Astfel, candidații pot afla informații despre oportunitățile de carieră din cadrul unuia dintre cei mai mari și atractivi angajatori din retailul românesc, într-un mod prietenos, rapid și eficient.”, spune Ana Krasovschi, Director Resurse Umane Carrefour România.

În secțiunea Cariere, candidații pot aplica simplu și rapid pentru un post în cadrul companiei, în funcție de locație, dar și de preferințe în ceea ce privește formatul de magazin. Ofertele de job sunt actualizate în timp real și utilizatorii au posibilitatea să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziție vacantă, urmând să fie contactați în momentul în care un post devine disponibil.

Mai mult, chatbot-ul oferă asistență și clienților care își doresc să localizeze rapid unitățile Carrefour prin secțiunea „Magazine”, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informații de contact. De asemenea, clienții au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-și optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locația magazinului selectat, prin Google Maps. Cea de-a treia secțiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experiențele clienților în cadrul unităților din rețeaua Carrefour.

Proiectul a fost realizat în colaborare cu agenția Centrade | Cheil, agenția digitală a Carrefour. Toate cele trei zone importante din acest proiect au fost asigurate de către agenție: designul de produs, dezvoltarea și comunicarea acestuia către publicul larg.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content