FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Auchan intră pe segmentul de supermarket cu brandul Auchan

Auchan intră pe segmentul de supermarket cu brandul Auchan

Retailerul francez Auchan Retail continuă să investească în expansiune și inaugurează primul său supermarket sub brandul Auchan. Retailerul mai operează alte trei supermarketuri pe piața locală -  preluate anul trecut de la rețeaua Ok Supermarket -  însă acestea funcționează sub brandul MyAuchan.

Supermarketul Auchan a fost deschis în comuna Chiajna, jud Ilfov, și are o suprafață de vânzare de 670 de metri pătrați.  

”Magazinul Auchan La Strada este un supermarket, conceptul comercial fiind adaptat nevoilor specifice clienților din proximitate, cu accent pe categoriile ultrafresh, ready to cook și ready to eat. Supermarketul oferă clienților peste 4.000 de articole, acoperind în special nevoile de gătit sau consum imediat, respectiv mâncare caldă, grill, cafea proaspătă, brutărie și patiserie proaspăt coaptă, prajituri, fructe tăiate și băuturi reci”, au precizat pentru Progresiv reprezentanții retailerului.

În plus față de magazinele MyAuchan, odată cu deschiderea unității Auchan La Strada, sunt aduse în proximitate soluțiile de plată rapide și self checkout, existând pentru acest magazin și posibilitatea extinderii.

”Legat de expansiune, anul 2019 va fi marcat de continuarea strategiei Auchan de dezvoltare pe segmentul de proximitate. Ne vom concentra pe deschiderea magazinelor în colaborare cu Petrom, dar vom continua și deschiderile de magazine independente, atât sub brandul MyAuchan cât și sub brandul Auchan. Cele două concepte de proximitate ne oferă flexibilitatea de a aduce experiența de cumpărare Auchan cât mai aproape de locuitori, în cel mai potrivit format raportat la nevoile specifice locale”, au mai punctat reprezentanții Auchan.

Noul magazin Auchan vine în completarea celor 21 de magazine de proximitate MyAuchan și a celor 33 de hypermarketuri pe care Auchan le operează pe piața locală. În plus, retailerul francez mai deține pe piața locală și alte concepte comerciale specializate precum: Inextenso, drogherii și LillaPois. Auchan deține peste 280.000 m2 suprafaţă netă de vânzare și rulează afaceri de peste 1,2 miliarde de euro, potrivit datelor comunicate de companie.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content