Acasă > Știri > AMRCR are un nou Consiliu Director

AMRCR are un nou Consiliu Director

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță schimbarea conducerii. Astfel, noii membri ai Consiliului Director sunt Aura Rădulescu (Cora România), Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România).

Prerogativele funcției de Președinte al AMRCR vor fi preluate de Consiliul Director nou ales, care devine astfel organul de reprezentare colectivă și exclusivă al AMRCR. Consiliul Director AMRCR, cu suportul Direcției Executive aflată în subordinea sa, se va ocupa de menținerea unei relații deschise, constructive și transparente cu autoritățile și organizațiile profesionale, cu scopul de a identifica soluții corecte care vin în beneficiul consumatorilor și de a sprijini dezvoltarea economică a României.

Consiliul este compus din cinci membri, ce reprezintă unele dintre cele mai mari companii de retail din România și care acoperă competențe multidisciplinare ale industriei.

  • Alina Vlădoianu Teau ocupă funcția de Vice-President Legal Affairs al Mega Image, activează de nouă ani în cadrul companiei, coordonează ariile Juridic, Conformitate și Relații Instituționale și a fost, de asemenea, Vicepreședinte al AMRCR.
  • Aura Rădulescu este Directoarea de Achiziții alimentare a Cora România, are o experiență de peste 20 ani în comerț (FMCG, farma, retail) și a fost, de asemenea, Vicepreședinte al AMRCR.
  • Valer Hancaș este Director de Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România, activând de peste 15 ani în retail, timp în care a acumulat numeroase niveluri de experiență în cadrul Departamentelor de Vânzări, Achiziții sau Marketing.
  • Consiliul Director este întregit de Tiberiu Dănețiu, director Client și Inovație Auchan Retail România, cu o experiență de peste 15 ani în Marketing și comerț de mare suprafață, fiind membru AMRCR încă de la înființarea asociației.
  • De peste 10 ani, avocata Olguța Bendeac coordonează vânzările în domeniul imobiliar și se ocupă de evaluarea riscului pentru Decathlon în patru țări: România, Croația, Slovenia și Bulgaria. 

Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.  
Printre principalele obiective ale Asociației se numără susținerea și promovarea producătorilor locali și a produselor românești în condițiile economiei libere de piață și, mai ales, în folosul consumatorilor.
AMRCR, asociație profesională constituită în anul 2003, are drept membri Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi și Selgros. Membră a Confederației Patronale „Concordia”, AMRCR face parte și din EuroCommerce, în decembrie 2017 devenind membră în comitetul director al acestei organizații ce grupează federații naționale și companii din domeniul retail și comerțului internațional din 31 de țări.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content