Acasă > Știri > Ahold Delhaize își continuă avansul pe piața locală

Ahold Delhaize își continuă avansul pe piața locală

Retailerul Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize, și-a menținut ritmul de creștere, raportând pentru cel de-al doilea trimestru al acestui an un avans de 11% al vânzărilor comparabile (în magazine mai vechi de un an n.r.), potrivit raportului financiar publicat de companie.

”În regiunea Europa Centrală și de Sud-Est, vânzările nete s-au majorat cu 2,7% până la 1,49 miliarde de euro. Performanța din Q2 are la bază creșterea vânzărilor comparabile de 0,5%, dar și vânzările înregistrate de cele 120 de magazine, majoritatea pe segmentul convenience. România a raportat din nou un trimestru bun, cu o creștere a vânzărilor comparabile de 11%, la nivel similar cu performanța raportată pentru 2017 (+ 11,2% organic). Cehia a raportat, de asemenea, o creștere puternică, însă în Grecia vânzările comparabile au rămas pe un trend descendent”, este precizat în raportul financiar al Ahold Delhaize.

În al doilea trimestru, Mega Image a inaugurat 17 magazine și, mai mult decât atât, a deschis primele magazine pe piața din Timișoara, ajungând să dețină 623 magazine sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.

”În Q2 businessul Ahold Delhaize a continuat să aibă o performanță bună și am rămas pe drumul cel bun cu implementarea strategiei noi, construind branduri locale puternice și întărindu-ne poziția de lider în majoritatea piețelor, atât în magazinele fizice, cât și în online”, a declarat Frans Mueller, CEO Ahold Delhaize. 

La nivel de grup, Ahold Delhaize a raportat pentru trimestrul al doilea o creștere de 0,9% la rate de schimb constante, până la 15,53%, în timp ce vânzările online s-au majorat cu 23%.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content