Acasă > Știri > Agricola pregătește o investiție de 5,5 mil. euro pe zona de produse ready-meal

Agricola pregătește o investiție de 5,5 mil. euro pe zona de produse ready-meal

Grupul de firme Agricola a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 737,2 milioane de lei, în creștere cu 10,7% comparativ cu 2017, iar pentru acest an pregătește o investiție de peste 5,5 milioane de euro în dublarea capacității de producție pe zona semipreparatelor și produselor de tip ready-meal, arată raportul financiar al companiei.

La începutul anului 2018, Agricola a ieșit din afacerea Comcereal (cultivare terenuri agricole, trade și depozitare cereale). Eliminând cifra de afaceri Comcereal din cifra realizată în 2017 de întreg grupul de firme, creșterea în 2018 la nivelul Grupului Agricola este de 10,7% (după o creștere de 5% în 2017 față de 2016).

“Într-o piață în continuă dezvoltare și adaptare la cerințele tot mai exigente ale consumatorilor nu poți exista decât dacă te aliniezi procesului de adaptare la schimbare și ridici performanțele tale la cel mai înalt nivel al industriei în care operezi. Afacerea Grupului de firme Agricola era și încă mai este foarte diversificată, prin urmare este dificil de procurat resursele care să susțină creșterea tuturor liniilor de business, îmbunătățirea performanțelor pentru a fi competitive în raport cu firmele concurente pe industria sau activitatea speficică. În acest fel am ajuns la decizia de a închide lanțul de magazine Agricola la finele anului trecut, care nu mai putea performa în condițiile concurenței agresive a companiilor multinaționale specializate ce au atât resursele, cât și competențele necesare pentru dezvoltare în zona de proximitate. Chiar și în acest context, Grupul Agricola a crescut și are în continuare obiective de creștere a cifrei de afaceri, de creștere a locurilor de muncă directe, dar și a celor sprijinite indirect la companiile partenere”, precizează Grigore Horoi, președintele Agricola.

Vânzările de carne de pasăre ale companiei Agricola Bacău au totalizat în volum, în 2018, 45.275 tone, cu 7,5% mai mult față de anul precedent. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2018 este de aproximativ 463,757 mil. lei, în creștere cu 15,56% față de 2017.

La categoria mezeluri (obţinute la Salbac SA), cifra de afaceri a fost de 133,643 mil. lei, cu 7% mai mare decât în 2017 (124,843 mil. lei), în condițiile unei creșteri a volumelor vândute de 6,5%.

Europrod SA, compania ce comercializează semipreparate şi produse tip ready-meal, a înregistrat în 2018 vânzări mai mari cu 22%, în condițiile unei creșteri a volumelor comercializate de 12%. „Am crescut sistematic această categorie, motiv pentru care anul acesta facem o investiție ce depășește 5,5 milioane euro, care practic dublează capacitatea de producție”, mai spune Grigore Horoi.

La ouă consum, produse la Avicola Lumina Constanţa, s-a înregistrat o creștere cu 10,5% a cifrei de afaceri în 2016 (51,273 mil. lei), în condițiile în care compania a vândut  80,700 mil. ouă.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content