Acasă > "Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători

"Start la mișcare cu Tedi" ajunge în școli și atrage noi susținători

"Start la mișcare cu Tedi”, programul lansat de Maspex România în decembrie 2017, continuă să transmită copiilor mesajul de a face sport și mișcare, adresându-se acestora și în cadrul unor vizite desfășurate în școli. Astfel, până la finalul anului școlar 2017-2018, sute de elevi din Giurgiu, Ploiești, Vatra Dornei și Vălenii de Munte își însușesc informații interesante și utile despre importanța mișcării. Mai mult, proiectul, al cărui ambasador este Cristina Neagu - Nr.1 mondial la handbal feminin si leaderul echipei naționale - a atras recent trei noi susținători din sport și din spațiul public: Cătălina Ponor, campioană olimpică la gimnastică, antrenorul de dans Mihai Petre și realizatoarea TV Carmen Brumă.

Tedi este brandul lider de piață pe segmentul sucurilor de fructe pentru copii, cu o cotă volumică de 57% - potrivit datelor de retail audit Nielsen (perioada MAT martie 2018) citate de companie. Împreună, cele trei branduri dedicate copiilor care aparţin portofoliului Maspex România - Tedi, Tymbark Disney şi Figo - deţin o cotă de piaţă de 80% în volum.

"Pentru 2018, am estimat creşterea vânzărilor pentru brandul Tedi pe toate categoriile pe care le avem în portofoliu, pe fondul creșterilor înregistrate de brandul Tedi în ultimii ani, atât pentru categoria juice și nectar, cât și still drink", a declarat Mihaela Grelus, Directorul de marketing al Maspex România.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content