Acasă > Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma rebrandingului

Up România anunţă noi nume pentru produsele sale, în urma rebrandingului

Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice din România, îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea. Astfel, cardurile şi tichetele de masă Chèque Déjeuner devin Up Dejun, iar tichetele Cadhoc devin Up Cadou.
 
Rebrandingul vine în contextul în care, în 2015, compania Chèque Déjeuner a devenit Up în toate ţările unde activează, iar în 2017-2018 a continuat procesul de transformare pe celelalte dimensiuni ale brandului: schimbarea semnăturii şi a denumirii soluţiilor pe care le propune clienţilor din România.  “Anul trecut şi anul acesta am făcut paşi în plus pentru adaptarea mărcii pe plan local, pentru că ne dorim să fim cât mai aproape şi mai pe înţelesul companiilor noastre clienţi şi a tuturor angajaţilor români care folosesc tichetele şi cardurile noastre. Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanţă, Up Social şi Up Creşă sunt noile denumiri ale soluţiilor noastre”, a declarat Elena Pap, directorul general Up România. 
 
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 16 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare pentru creșterea performanței businessului companiilor.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content