Acasă > Progresiv Interactiv

Progresiv Interactiv

Caravana Progresiv Interactiv ajunge la Oradea. Pe 6 iunie, vă dăm întâlnire la a 13-a ediție a conferinței Progresiv Interactiv, un eveniment dedicat managerilor și administratorilor de magazine independente. 

În ultimii ani, retailerul independent a pierdut teren în fața marilor lanțuri de magazine, cuvântul-cheie pentru antreprenorii locali fiind adaptare. În contextul în care extinderea jucătorilor internaționali impune un ritm tot mai alert al schimbării modelelor de business din retailul independent, evenimentul aduce în discuție subiecte de interes pentru comercianții locali.

La Progresiv Interactiv veți afla care sunt categoriile cu potențial de creștere și care nu ar trebui să lipsească de pe rafturile magazinelor dvs., cum arată și ce caută cumpărătorul în retailul independent, cum puteți exploata mai bine oportunitățile extinderii în rural, dar și exemple de magazine de succes și sfaturi și idei pentru organizarea și modernizarea spațiului de vânzare.

În foaierul sălii de conferinţă va fi amenajat un magazin în care participanţii pot interacţiona cu furnizorii de produse și servicii.

SPEAKERI CONFIRMAȚI

CĂTĂLINA ALDEA

Managing Partner & Retail Consultant, Aldea Consulting

 

LAVINIA NEAGU

Client Service, GfK Romania

 

DOCHIȚA ZENOVEIOV

Brand Innovator, Inoveo

 

GEANINA GHICULESCU

Head of Retail Marketing, Metro Cash & Carry Romania

   

CRISTIANA PAMBUCCIAN

Commercial Manager, Entersoft Romania

   

ANAMARIA RĂDULESCU

Project Manager, Societatea Națională de Reciclare a Bateriilor

   

GIANI CĂTĂLIN BURA
Comisar Șef Adjunct, CJPC Bihor

CU SPRIJINUL    

TESTIMONIALE

Vezi mai multe despre editiile precedente ale Progresiv Interactiv:

2018 - Brașov; Galerie foto

2018 - IașiGalerie foto

2017 - Pitesti; Galerie foto

2017 - Cluj; Galerie foto

2016 - Brasov; Galerie foto

2016 - Iasi; Galerie foto

2015 - Pitesti; Galerie foto

2015 - Cluj; Galerie foto

2014 - Brasov; Galerie foto

2013 - Bacau

2012 - Bucuresti

2011 - Bucuresti

 

Tracking Popular Content