Acasă > Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare

Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare

Johnson’s anunță cea mai amplă campanie de relansare a mărcii după 125 de ani de la înființare. Producătorul lansează peste 35 de produse noi pentru bebeluși în România, îmbunătățite în interior și la exterior, care promit ceea ce este mai bun pentru bebeluși și vin în ajutorul părinților pentru a alege ce e delicat. După decenii de pionierat în cercetarea pentru îngrijirea bebelușilor, Johnson’s a cooperat cu mii de părinți cu scopul de a-și îmbunătăți produsele, în etape de reformulare fiind respinse peste 400 de ingrediente. Produsele mai simple și mai delicate nu conțin parabeni, sulfați și coloranți și au o formulă care are scopul de a minimaliza riscul de alergii, 90% dintre ingredientele folosite fiind obținute pe baze naturale, potrivit informațiilor comunicate.

Pe lângă introducerea de noi formule pentru produsele existente, relansarea va include și folosirea pentru prima dată a unor cunoștințe tehnico-științifice revoluționare pentru îngrijirea pielii bebelușilor. Noile produse au fost concepute pentru una dintre cele patru categorii de îngrijire: nou-născuți din prima zi de viaţă pănă la 6 luni; bebeluși activi care se deplasează 6-12 luni; copii independenți 12 -36 luni și desigur produsele simbol, atât de populare.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content