Acasă > Casa di Peroni, la a patra ediție

Casa di Peroni, la a patra ediție

Peroni Nastro Azzuro, brand din portofoliul producătorului Ursus Breweries, a inaugurat restaurantul pop-up Casa di Peroni. Anul acesta Casa di Peroni este găzduită de restaurantul Roberto’s (Calea Victoriei, nr. 104) și va fi deschisă pînă la finalul lunii noiembrie.

„Ne bucurăm să dăm startul unei noi călătorii prin Italia, la cea de-a patra ediție Casa di Peroni. În fiecare an încercăm să aducem în faţa publicului elemente caracteristice stilului italian, iar Casa di Peroni este oportunitatea ideală de a îi invita să se bucure de starea de spirit italiană şi să descopere că aceasta este prezentă şi în Bucureşti. Până la finalul lunii noiembrie, fiecare vizitator se va putea bucura de activităţi prin care vor regăsi Italia, de la meniu la seri cu muzică live şi DJ, dar şi alte surprize ce vor fi anunţate pe parcurs.”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Meniul Casa di Peroni da Roberto`s a fost creat de către Alexandru Chioaru, chef de cuisine al restaurantului şi oferă o serie de mâncăruri ce au adus italienilor statutul de cea mai apreciată bucătărie - Italian Street Food. În ceea ce privește băuturile, alături de Peroni Piccola, meniul Casa di Peroni este completat de cinci cocktailuri inspirate din La Grande Italia.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și deține branduri precum Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro. Din 2017 Ursus Breweries este parte a grupului Asahi, în urma finalizării unei tranzacții de 7,3 miliarde de euro ce a inclus foste branduri și active ale SABMiller din cinci țări din Europa de Est: România, Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content