Acasă > Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive

Campanie promoțională de la Tchibo Exclusive

Tchibo, unul dintre jucătorii importanți pe piața cafelei, lansează un concurs național la care consumatorii pot câștiga unul din cele 100 de seturi de două căni cu design propus de ei. Până pe 29 noiembrie, iubitorii de cafea sunt așteptați pe site-ul https://www.tchiboexclusive.ro/campanii/cani-exclusive să-și dea frâu liber imaginației și să personalizeze o cană, două sau trei, cu simboluri și mesaje inspirate de relațiile cu cei dragi.

Următorul pas este să invite prietenii de pe rețelele de socializare pe platformă să voteze modelele pe care le-au făcut. 100 de căni cu cele mai multe voturi vor fi desemnate câștigătoare, iar autorii care le-au creat vor fi premiați cu un set de două căni, cu designul făcut de ei, și cafea Tchibo Exclusive.

Compania germană Tchibo este o afacere de familie începută în anul 1949 în Hamburg de Max Hertz şi Carl Tchiling. În România, istoria Tchibo începe în 1997 când au fost efectuate primele importuri de cafea. Mărcile comercializate în România sunt: Tchibo Exclusive, Tchibo For Black`n White, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho şi sistemul Tchibo Cafissimo.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content