Acasă > Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group

Campanie inovatoare de la Caroli Foods Group

 Caroli Foods Group, liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne, lansează campania ”Probabil cel mai bine plătit job în marketing” având ca obiectiv găsirea celei mai potrivite idei de promovare a gamei Maestro de produse din ingrediente 100% naturale.

Campania se desfășoară până la data de 15 februarie 2019 și se adresează tuturor românilor care vor să se implice în acest demers în calitate de creator, propunând ideea pe care ei o consideră ca fiind cea mai potrivită pentru promovarea gamei Maestro cu produse din ingredente 100% naturale, sub forma unui filmulet sau a unei prezentări. În plus, consumatorii au posibilitatea să-și exprime preferințele, votând ideile propuse de Creatori, pe platforma www.celmaibineplatitjob.ro.   

“După cum ne-am obișnuit consumatorii să-i surprindem de fiecare dată cu premii atractive pentru fiecare campanie de marketing, de această dată, le propunem un premiu care, de fapt, nu este un premiu. Este un job. Probabil, cel mai bine platit job din marketing. Astfel, cel care va fi ales să ne fie coleg în departamentul de marketing al Caroli Foods Group, va fi recompensat cu 10.000 de dolari pe lună, pentru implicarea sa în implementarea ideii propuse”, a declarat Anamaria Băjan, .

Totodată, toți cei care aleg să ajute la identificarea celei mai potrivite idei de promovare a produselor Maestro din ingrediente 100% naturale, vor avea posibilitatea să câștige, ca de obicei, foarte multe premii atractive, inclusiv o excursie în Bali.

Campania ”Probabil cel mai bine platit job din marketing se desfășoară, cu preponderență în mediul digital, având o componentă puternică de PR și fiind susținută de participări la evenimente și prezentări în Universități selectate. Mai multe informații referitoare la campanie și regulamentul oficial pot fi găsite pe www.celmaibineplatitjob.ro 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content