Acasă > Articole > Tesco deschide primele magazine de tip discount sub brandul Jack’s [GALERIE FOTO]

Tesco deschide primele magazine de tip discount sub brandul Jack’s [GALERIE FOTO]

Magazin Jack's

Retailerul britanic Tesco a deschis primele două magazine de tip discount sub brandul Jack's, compania urmărind să ofere prețuri mai mici decât cele ale principalilor competitori pe acest format – Aldi și Lidl – scrie Retaildetail.eu.

În Marea Britanie, în timp ce discounterii Aldi și Lidl și-au majorat considerabil cifrele de afaceri celelalte rețele de supermarketuri și-au văzut amenințate cotele de piață. În această situație se regăsește și Tesco, în condițiile în care competitorii Sainsbury's și Asda au în plan o fuziune.

"Ne-am tot gândit la ce își doresc consumatorii și am lansat acest format prin care ne propunem să fim varianta cea mai eficientă din punct de vedere al prețurilor", a spus Dave Lewis, CEO-ul Tesco.

Magazinele Jack's, denumite așa după numele fondatorului Tesco (Jack Cohen), au o gamă de aproximativ 1.800 de produse sub brandul propriu Jack's și alte 800 de mărci. Primele două magazine au fost deschise în Chatteris (în apropiere de Cambridge) și în Immingham, ambele localizate în estul țării.

Pe termen scurt, 10-15 noi locații urmează să fie inaugurate, dintre care cinci vor fi deschise în foste locații ale Metro Cash&Carry și două pe locul a două foste magazine Tesco.

Noul concept de magazine implică o investiție de 25-30 de milioane de euro.

Tesco a mai încercat să intre pe formatul de discount în anul 1980, sub brandul Victor Value, însă proiectul a fost abandonat după patru ani întrucât managementul de la vremea respectivă credea că marca aceasta ar putea afecta popularitatea brandului principal.

Aldi și Lidl controlează în prezent aproape 13% din piața de retail din Marea Britanie, potrivit datelor Kantar Worldpanel.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content