Acasă > Articole > Profi ridică miza pentru zona rurală cu un concept dedicat, Loco

Profi ridică miza pentru zona rurală cu un concept dedicat, Loco

Profi Loco
Profi Loco
Profi Loco
Profi Loco
Profi Loco
Profi Loco
Profi Loco
Profi Loco
Profi Loco

Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică în România, anunță lansarea unui concept de magazin pentru zonele rurale, Profi Loco. Lansarea se realizează prin redeschiderea unui număr de 11 unități Profi Mini care funcționau ca magazine-pilot în mai multe zone rurale din vestul, sudul și estul țării.

“Am testat îndelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale Profi Mini și acum știm cum se prezintă formatul cel mai potrivit de comerț civilizat care să contribuie la îmbunătățirea vieții localnicilor. Am denumit acest format LOCO”, a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al Profi Rom Food -compania care operează rețeaua Profi.

Cum și-a adaptat sortimentația

Potrivit reprezentanților companiei, noutatea adusă de aceste magazine constă în adaptarea sortimentației la nevoile locuitorilor zonei în care funcționează. Printre cele aproximativ 2500 de SKU-uri se numără produse ce pot fi regăsite doar în acest format de magazin, precum unelte și scule, butoaie, articole de grădină, articole de menaj și sticlărie. În același timp, gama de produse din categoriile cu un grad mare de auto-consum (precum lactatele, brânzeturile, legumele și fructele), este mai restrânsă.


Citește și:

La raft sunt listate și produse marcă proprie, acestea având prețuri cu până la 40% mai mici decât cele similare ale brandurilor naționale.

“Loco reprezintă o șansă și pentru micii producători de legume și fructe care vor veni să vândă aici unele dintre roadele lor foarte proaspete, gen pătrunjel, verdeata, ridichi și altele. De altfel, Profi încurajează producătorii români în general și de aceea peste 80% din ce se vinde prin această rețea provine de la furnizori din România”, a mai spus Daniel Cîrstea.

Politica de preț și ofertele speciale

Magazinele Loco au un program de fidelizare conceput pentru persoane de peste 10 ani prin care, în fiecare miercuri, oferă deținătorilor de card de fidelitate un produs cu o reducere de preț substanțială. 

De asemenea, în fiecare zi de marți, în cadrul promoției “Card oferta”, deținătorii de card Profi, indiferent de vârstă, pot accesa reduceri în exclusivitate la o selecție de produse.

“Ca de altfel în întreaga rețea, la Loco se regăsesc și 10 produse cu adaos comercial zero, produse de bază, cum ar fi făină, ulei, ouă, și altele. Profi le pune în vânzare la preț de achiziție, oferindu-le ca pe o contribuție socială pentru comunitățile în care activează”, se arată în comunicatul Profi.

Deschiderea unui magazin Profi generează un număr de 11-15 locuri de muncă.

Primele locații Profi Loco

Cele 11 magazine Profi Loco se află la Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matca (Galați), Odobești (Vrancea), Balan (Harghita), Ținca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mureș), Lovrin (Timiș), Gataia (Timiș) și Anina (Caraș Severin).

Retailerul vizează extinderea noului format în teritoriu, în cadrul proiectului  de a atinge pragul de 500 de magazine până la finalul lui 2016, cu un ritm de minim 100 de unități noi pe an.

Cu 324 de magazine în 154 de localități rurale și urbane din toate județele țării și în Capitală, Profi este în acest moment rețeaua cea mai extinsă din România.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content