FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > [P] Vegeta Natur, o inovație în categoria bazelor pentru mâncare

[P] Vegeta Natur, o inovație în categoria bazelor pentru mâncare

Vegeta Natur este o inovație în categoria bazelor pentru mâncare (legume și găină) și în categoria de condimente, fiind garanția gustului de înaltă calitate și a ofertei de multiple beneficii: 100% natural,  o calitate superioară a produsului și o combinație de ingrediente atent selecționate. Astfel, Vegeta își extinde portofoliul cu noi sortimente: Vegeta Natur Legume, Vegeta Natur Gust de Găină și Vegeta Natur Condimente.

Vegeta Natur Legume (3 SKU-uri: 75g, 150g și 300g) conține sare de mare și 9 tipuri de legume, iar Vegeta Natur Gust de Găină conține sare de mare și o multitudine de legume.
Baza de mâncare poate fi adăugată în supe, sosuri, paste, orez sau tocănițe, precum și peste toate preparatele din carne pentru un gust desăvârșit. Vegeta Natur și Vegeta Natur Gust de Găină sunt produse 100% naturale: fără gluten, conservanți și coloranți, fără extract de drojdie, fără monoglutamat și potentiatori de arome.

Gama Vegeta Natur Condimente conține 7 SKU-uri produsele fiind concepute pentru cartofi sau preparatele din carne (pui, porc, miel, pește etc.). Produsele Vegeta Natur sunt disponibile în pliculețe de 20g sau doze de sticlă 40-60g (4 SKU’s).

Prin lansarea gamei Natur la începutul anului 2019 brandul Vegeta răspunde noilor tendințe folosind ingrediente 100% naturale și de cea mai bună calitate, ce se pliază perfect pe nevoia pentru un stil de viață sănătos. Vegeta, adaosul universal pentru mâncare, este cea mai cunoscută marcă Podravka, fiind denumită și ’’cea mai bună creație croată’’.

În luna mai, în cadrul celei de-a 10-a ediții a Galei “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația”, gama Vegeta Natur a fost desemnată câștigătoare în categoria Baze pentru mâncare.
Produsul Anului este un concept internațional – lansat în Franța în 1987 - care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de țări. Scopul „etichetei rosii” este de a fi un ghid pentru cele mai bune produse de pe piață și producătorii acestora dar și de a sprijini campaniile de marketing ale brandurilor.

Aproape 5.000 români din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 ani, au fost intervievați între 28 martie 2019 – 14 mai 2019 asupra preferințelor lor pe 28 categorii, criteriile de evaluare fiind: inovația, atractivitatea și intenția de cumpărare.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content