Acasă > Articole > Mega Image a preluat rețeaua de magazine Adivin ’95

Mega Image a preluat rețeaua de magazine Adivin ’95

Adivin ’95

Mega Image a preluat rețeaua de magazine Adivin ’95 din Constanța, la aproape doi ani de când businessul a fost scos la vânzare. Tranzacția a primit acordul Consiliului Concurenței, concluzia autorității de concurență fiind că operațiunea nu pune probleme prin crearea sau consolidarea unei poziţii dominante pe pieţele relevante sau pe segmente ale acestora.

Rețeaua Adivin ’95 a fost  înființată în anul 1995 de către antreprenorul Adrian Vintilă și deține trei supermarketuri cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 400 și 1.000 de metri pătrați, traficul zilnic depășind pragul de 6.000 de clienți, conform informațiilor furnizate de administratorul acesteia.

Sub sloganul marcă înregistrată „Supermarketul familiei tale”, magazinele Adivin ’95 comercializează o sortimentație largă de produse din categoriile legume și fructe proaspete, carne, mezeluri, lactate, dulciuri, cafea, țigări, băuturi, dar și cosmetice sau detergenți. Cele trei magazine generează, potrivit informațiilor oferite anterior de antreprenorul constănțean, vânzări de aproximativ 1 milion de euro pe lună.

Aceasta nu este prima preluare bifată de Mega Image pe piața locală, printre cele mai cunoscute achiziții făcute de retailer numărându-se La Fourmi, G’Market, Angst și Luca. La finalul primului semestru, Mega Image deținea pe piața locală 623 de magazine sub mărcile Mega Image, Shop&Go și Gusturi Românești.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content