Acasă > Articole > Mega Image accelerează expansiunea și vrea 90 de magazine anul acesta

Mega Image accelerează expansiunea și vrea 90 de magazine anul acesta

Retailerul Mega Image accelerează ritmul de expansiune și vrea să deschidă 90 de magazine până la finalul anului, fiind vizate atât zone noi, cât și orașele în care retailerul este prezent și vrea să-și majoreze cota de piață.

”Am încheiat primul semestru cu 31 de unități comerciale noi, ajungând să operăm 705 magazine. Continuăm extinderea și în a doua parte a anului, iar accelerarea ritmului expansiunii vine și din dezvoltarea pe piețe noi, dincolo de zona de confort, precum Timișoara sau Cluj-Napoca. Avem harta deja făcută, mergem cu expansiunea în marile orașe, următoarea intrare fiind piața din Iași”, a declarat Emil Ilin, Directorul Comercial al Mega Image.

Extinderea mai alertă se va traduce și în bugetul de investiții. ”Anul trecut am avut un buget total de investiții de 55 de milioane de euro. Dacă vom atinge pragul de 90 de deschideri, ne așteptăm la o majorare de până la 50% a bugetului alocat expansiunii. În plus, avem în plan investiții și în zona de depozitare. Deținem două depozite la Popești Leordeni și Ștefănești (jud. Ilfov), suprafața totală fiind de 8 hectare. Depozitul de la Ștefănești aprovizionează magazinele din țară, astfel că suprafața va fi extinsă de la 35.000 de metri pătrați la 80.000 de metri pătrați”, a punctat Adrian Nicolaescu, VP Marketing în cadrul companiei.

Investiții de 0,5 mil. euro în programul Gusturi Românești de la Gospodari

Un buget substanțial este alocat și investițiilor în mărcile private și implicit în programul Gusturi Românești de la Gospodari.

”Anul acesta aniversăm șase ani de când am demarat acest program și de la 18 fermieri și 10 hectare inițial, am ajuns în prezent la 140 de producători locali care dețin o suprafață cumulată de 86 de hectare de solarii. Vorbim despre familii de fermieri care se implică direct și duc businessul din generație în generație, aflate la o distanță de maximum 150 de kilometri de București pentru a fi eficienți din punctul de vedere al logisticii”, a mai punctat Emil Ilin.

În acest moment sortimentația de legume și fructe Gusturi Românești include 44 de sortimente, în programul Gusturi Românești de la Gospodari fiind produse 6 tipuri de legume (salată, roșii, castraveți, vinete, ardei gras, ardei capia).

”Întregul proces de producție este supervizat. Noi ne ocupăm de achiziția semințelor și testăm produsele pentru a ne asigura că sunt conforme. Investim anual 250.000 de euro în acest proiect și alți 250.000 de euro în comunicare pentru că piața are nevoie să fie educată. Este un proiect care aduce beneficii ambelor părți. De exemplu, sunt producători care ajung să obțină anual peste 1 milion de lei din contractele cu noi. Iar în cazul nostru, volumele pe legume și fructe Gusturi Românești de la Gospodari cresc anual cu 30-40%”, a explicat Adrian Nicolaescu.

Programul Gusturi Românești de la Gospodari a venit ca o completare a mărcii proprii Gusturi Românești, lansată în urmă cu 10 ani de Mega Image. În acest moment, retailerul deține aproximativ 400 de produse sub acest brand, având o pondere de 30% din total vânzări marcă privată. Anul trecut Mega Image a raportat o cifră de afaceri de 5,73 de milioane de lei, în creștere cu 17% față de anul anterior.
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content