Acasă > Articole > Farmec dă startul francizei Gerovital

Farmec dă startul francizei Gerovital

magazin Gerovital Bacau

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, duce businessul într-o nouă etapă și lansează sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital. Strategia de extindere prin proiectul de francizare vine ca urmare a creșterii businessului, a vânzărilor înregistrate de rețeaua de magazine de brand, dar și a cererii în creștere pentru noi deschideri de magazine.

”Ne bucurăm să anunțăm că am deschis primul magazin în sistem de franciză. Farmec este un model de antreprenoriat românesc de succes, iar acum ne dorim să reprezinte o oportunitate de business și pentru alți antreprenori sau pentru cei care vor să devină antreprenori. Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizații noștri”, a declarat Mircea Turdean.

”Piața de francize se află într-o evoluție ascendentă, fiind susținută de creșterea economiei, de puterea de cumpărare și de trendurile de consum. În România sunt peste 500 de concepte de franciză, în timp ce pe piața din Polonia funcționează peste 1.000 de concepte. În plus, în ultima perioadă se observă din ce în ce mai mult dorința antreprenorilor de a se asocia cu branduri românești, iar Farmec își dorește astfel de parteneri în echipă, care să înțeleagă valorile și misiunea companiei noastre și să contribuie activ la evoluția Gerovital”, a punctat Mircea Coman, Manager Expansiune Comercială Farmec.

Primul magazin în franciză, la Bacău

Primul magazin Gerovital în franciză a fost deschis la Bacău, iar bugetul s-a ridicat la aproximativ 50.000 de euro, sumă care include amenajarea spațiului, dar și primul stoc de marfă.

”Am ales orașul Bacău și datorită experienței pe care Gabriela Hâncu, partenera noastră, o are în antreprenoriat. Însă ea are un avantaj de piață extraordinar pentru că acesta este primul magazin Gerovital pe care îl deschidem în această localitate. Mai mult, nu ne propunem să canibalizăm acest magazin și niciun alt magazin, indiferent că este o unitate proprie sau nu, astfel că licențele de franciză sunt limitate”, a precizat Mircea Turdean.

Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet: de la consiliere și sprijin pentru deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare și programe de pregătire periodice despre relația cu clienții și traininguri pentru produsele existente și cele nou lansate.

În ceea ce privește estimările pentru viitor pe acest segment, reprezentanții companiei au precizat că ritmul de dezvoltare al francizei depinde de mai mulți factori, însă ne putem aștepta la francize și în afara țării, dar și sub brandul Farmec. ”Nu putem estima în acest moment care va fi impactul lansării francizei în businessul Farmec. Magazinele proprii au ajuns deja la o cotă de 8% din total business, astfel că nu putem să privim decât în sus”, a mai punctat Turdean.

În paralel sistemului de franciză, Farmec continuă și dezvoltarea magazinelor de brand proprii. Astfel, compania a inaugurat miercuri, 12 iunie, o nouă unitate comercială proprie, ajungând să opereze 27 de locații, dintre care 20 sub brandul Gerovital.

 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content