Acasă > Articole > Cum a transformat Mega Image concept store-ul din Barbu Văcărescu, cel mai bun magazin din rețea? [GALERIE FOTO]

Cum a transformat Mega Image concept store-ul din Barbu Văcărescu, cel mai bun magazin din rețea? [GALERIE FOTO]

Retailerul Mega Image continuă să testeze noi concepte în magazinele sale, cea mai nouă investiție fiind în #MegaStreetFood, un foodcourt integrat în concept store-ul Barbu Văcărescu. Spațiul de 300 de metri reunește patru restaurante cu specific internațional – La Finca by Alioli, SteakAway, Za German și Pane & Pomodoro și a apărut ca răspuns la nevoia clienților din zonă pentru mâncarea to-go.

Astfel, magazinul a fost transformat pentru a integra cât mai bine noul concept, dar și pentru a veni în întâmpinarea clienților din zonă cu soluții variate pentru mâncarea to go, gata preparată. Zonele de produse proaspete și ready-meals au fost extinse, iar în centrul magazinului a fost organziat spațiul pentru #MegaStreetFood. În plus, în magazin a fost amenajat un spațiu inedit, Depozitul de Bere, aflat în proximitatea zonei #MegaStreetFood, în care se regăsesc peste 170 de sortimente de bere, atât locale, cât și internaționale.

”Vorbim despre o experiență la cumpărături într-un concept store reinventat. Magazinul din Barbu Văcărescu este cel mai bun magazin al nostru, având zilnic aproximativ 4.500 de clienți și vânzări de 115.000 de lei pe zi, astfel că ne-am dorit să răspundem nevoilor clienților noștri. Noul #MegaStreetFood este despre a te bucura de o alternativă unică pentru masa de prânz, să vii la cumpărături și să iei masa la un restaurant cu preparate de tip street food sau pur și simplu să încerci arome și rețete noi într-un spațiu concept, care aduce în mijlocul orașului spiritul liber de festival”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing Comunicare și Sutenabilitate Mega Image.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 706 magazine, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești și, cel mai recent, Fresh Bazar. Retailerul a raportat pentru anul 2018 o cifră de afaceri de 5,73 miliarde de lei, în creștere cu 17% față de anul precedent și un profit net de 254 de milioane de lei.
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content