Acasă > Articole > Cris-Tim are pe listă investiții de 20 de mil. euro până în 2020

Cris-Tim are pe listă investiții de 20 de mil. euro până în 2020

Radu Timis, Presedinte Cris-Tim

Producătorul de mezeluri Cris-Tim continuă să investească în dezvoltarea businessului, bugetul alocat pentru următorii doi ani fiind de 20 de milioane de euro, potrivit informațiilor furnizate de Radu Timiș, Președintele grupului, în cadrul evenimentului de lansare a proiectului ”Mai multă carne” – o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor prin care publică procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produse.

”Pentru 2018 am bugetat investiții de 10 milioane de euro, iar startul a fost reprezentat de achiziția Diavist, o fabrică care avea capacitatea de 16 tone, pe care am upgradat-o și care sperăm că până la finalul anului va ajunge la o capacitate de 30 de tone pe zi. De asemenea, mai avem pe lista pentru anul viitor investiții în logistică, tehnologii noi, dar și în segmente noi de business, astfel că nivelul investițiilor se va menține constant”, a precizat Radu Timiș.

În plus, antreprenorul vizează deschiderea unei fabrici în Anglia sau în Spania, la baza deciziei stând faptul că jucătorul exportă 15% din producţie -  cca 500 de tone/lună.

”Exportăm mezeluri în 18 ţări europene precum Anglia, Spania, Malta, Italia, Germania şi Cipru. Și pentru că principalele piețe de export sunt Anglia și Spania intenționăm să ne ducem și noi în una din aceste piețe să facem producție, însă vom vedea anul viitor. Dacă tot vin alții peste noi, putem fi și noi conquistadori”, a mai spus antreprenorul care controlează grupul Cris-Tim.

Pasul doi în procesul de spălare a imaginii industriei 

După ce anul trecut Cris-Tim lansa campania ”Eticheta curată”, producătorul duce mai departe procesul de transparentizare a industriei de mezeluri prin demersul ”Mai multă carne”. Inițiativa vine ca urmare a preocupării companiei de a răspunde dorinței consumatorilor de a fi informați corect. Conform unui studiu ISRA Center din 2017 aproape 40% dintre consumatori menționează conținutul de carne ca fiind cel mai important factor în alegerea unui brand. Astfel, începând cu luna iunie, peste 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce semnalizează chiar pe fața pachetelor procentul sau cantitatea de carne pe care o conțin.

,,Am început cu Eticheta Curată, când am revoluționat întreaga industrie alimentară, nu doar cea a mezelurilor, și nu ne-am oprit aici. Zi de zi, lucrăm să oferim cele mai bune produse. Ne perfecționăm rețetele și, chiar dacă am fi putut face și altfel, noi alegem să le avem la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Ca o dovadă că suntem dedicați acestei cauze, am lansat acest demers de transparentizare. Cât despre investiții, vorbim despre un proiect care nu presupune investiții în tehnologie, schimbări s-au făcut la nivel de rețetă, în ceea ce privește cantitatea de carne. Investiția va veni însă în susținerea prețurilor la același nivel și vorbim despre circa 2,75 milioane de euro impact financiar direct, sperând ca acest lucru să fie compensat de creșterile de volume”, a mai precizat fondatorul Cris-Tim. 

Prin acest proiect, Cris-Tim estimează că va genera un avans al volumelor de 10% și o creștere valorică de 15% susținută de dinamica vânzărilor pe segmentul de specialități și produse cu valoare adăugată. În ceea ce privește așteptările pentru anul acesta, Radu Timiș estimează că la nivel de grup compania va înregistra vânzări de 175 de milioane de euro, față de 145 de milioane de euro în 2017.

”2018 arată foarte bine. Suntem exact acolo unde ne-am propus din punct de vedere financiar, volumic încă nu ne-am atins targetul (20% n.r.), dar sperăm până la finalul anului să avem per total un avans de 10%. Valoric, per total business sperăm să atingem 175 de milioane de euro”, a concluzionat Radu Timiș. 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content