Acasă > Articole > Cine sunt câștigătorii Progresiv Awards 2019

Cine sunt câștigătorii Progresiv Awards 2019

Castigatori Progresiv Awards 2019

Competiția Progresiv Awards 2019 și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei Progresiv Awards desfășurate la Casino Sinaia, în seara de 14 martie, care a reunit peste 470 de profesioniști din retail & FMCG. Singura companie care a plecat acasă cu două trofee a fost Ursus Breweries, care a obținut cele mai multe puncte la categoriile „Best FMCG Supplier” și ”Best New Food Product”, cu berea Ursus Retro.

Mega Image a câștigat pentru al patrulea an consecutiv trofeul la categoria ”Best International Retailer”, în timp ce rețeaua Annabella a fost desemnată și în 2019 ”Best Local Retailer”.

Câștigătorul categoriei ”Best New Non-Food Product” a fost gama Aslavital Mineralactiv din portofoliul producătorului Farmec. La categoria ”Best Shopper Activation”, cele mai multe voturi a obținut proiectul ”Rexona 5.000 de pași pe zi” by Unilever, în timp ce premiul pentru Best CSR Campaign a fost obținut de proiectul ”Te răcorești și reîmpădurești”, dezvoltat de Bergenbier.

După o luptă strânsă, la categoria ”Best Manager of the Year”, câștigătorul trofeului Progresiv Awards a fost Mircea Turdean, CEO Farmec. Cât despre categoria Best Start-up in Retail & FMCG câștigătorul detașat a fost Lăptăria cu Caimac.

Pe lângă cele nouă categorii supuse spre nominalizare și votare, Progresiv s-a decis să ofere și un premiu special denumit Antreprenor pentru viitor, câștigat de Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco Supermarkets.

Iată clasamentele finale la Progresiv Awards 2019:

BEST INTERNATIONAL RETAILER
• Câștigător: Mega Image
• Carrefour România
• Kaufland România
• Lidl România
• Profi Rom Food

BEST LOCAL RETAILER
Câștigător: Annabella
• Diana
• Sergiana
• Paco Supermarkets
• CBA Nord-Vest

BEST FMCG SUPPLIER
• Câștigător: Ursus Breweries
• Coca-Cola HBC România
• PepsiCo România
• Unilever SCE
• Farmec

BEST NEW FOOD PRODUCT
• Câștigător: Berea Ursus Retro - Ursus Breweries
• Apa Aqua Carpatica Kids - Valvis Holding
• Ceaiul ready-to-drink Fuzetea - Coca-Cola HBC
• Batonul de ciocolată cu napolitană Dare - Eti European Food Industries
• Limonada efervescentă Lemon Lemon – PepsiCo

BEST NEW NON-FOOD PRODUCT
Câștigător: Gama de produse pentru ten Aslavital Mineralactiv - Farmec
• Pasta de dinți Parodontax Complete Protection Extra Fresh – GSK
• Scutecele de unică folosință Pampers Pure - Procter&Gamble
• Detergentul de rufe Omo Trio Capsule - Unilever SCE
• Odorizantul de toaletă Bref Perfume Switch – Henkel

BEST SHOPPER ACTIVATION
• Câștigător: Rexona ”5.000 de pași pe zi” - Unilever SCE
•  “Câștigă premiile Ursus pentru cele mai tari petreceri” - Ursus Breweries
• Recolta Urbană - Heineken România
• The Good Mood Box - Heidi Chocolat
• Cardul de loialitate Connect by Mega Image

BEST CSR CAMPAIGN
• Câștigător: Te răcorești și reîmpădurești – Bergenbier
• Siguranță prin educație pentru nutriție și sănătate – Carrefour & Salvați Copiii
• Teach for Romania – Lidl România
• #ÎNSTAREDEBINE - Kaufland și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile
• La TINEri este puterea – Coca-Cola HBC

BEST START-UP
Câștigător: Lăptăria cu Caimac
• Băcănia Magică
• The Beer Institute
• Clatette
• Epiceria Nasul Roșu

BEST MANAGER OF THE YEAR
Câștigător: Mircea Turdean – CEO Farmec
• Marco Hoessl – CEO Kaufland România
• Jean Valvis – Președinte Valvis Holding
• Cătălin Samara – COO Carrefour România
• James Simmons  – CEO Unilever SCE

Rezultatele detaliate despre numărul de puncte obținute de finaliști pot fi accesate aici.

Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața de FMCG care stabilesc tendințele și contribuie la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor între retaileri și furnizori.

Mecanismul stabilirii finaliștilor și câștigătorilor Progresiv Awards a fost unul simplu, transparent și obiectiv. Competiția a presupus trei etape: nominalizările (venite din partea profesioniștilor din industrie), validarea nominalizărilor și stabilirea finaliștilor în Consiliul de Specialiști și votarea, realizată încrucișat. Astfel, premiile pentru furnizori au fost acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri pe baza voturilor furnizorilor. Votarea s-a realizat prin linkuri unice, acestea garantând faptul că o persoană poate vota o singură dată, deoarece ele devin inactive după finalizarea chestionarului de votare. În total, au fost înregistrate aproximativ 5.500 de voturi pentru cele 9 categorii în competiția Progresiv Awards 2019.

Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.
Mai multe detalii despre Progresiv Awards găsiți pe site-ul dedicat, www.progresivawards.ro.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content