Acasă > Articole > CEO-ul Mega Image: Vom menține ritmul expansiunii la nivelul din 2017. Principala provocare: lipsa forței de muncă

CEO-ul Mega Image: Vom menține ritmul expansiunii la nivelul din 2017. Principala provocare: lipsa forței de muncă

Vassilis Stavrou, CEO Mega Image

Retailerul Mega Image își menține pentru 2018 ritmul de expansiune la nivelul anului trecut, când a inaugurat 69 de magazine, a spus pentru Progresiv Vassilis Stavrou, CEO-ul companiei.

„Am experimentat o creștere de două cifre a afacerilor pentru anul trecut. Scenariul pentru anul acesta arată cam așa: nu ne așteptăm ca piața să aibă același ritm de creștere ca în 2017, însă noi vom crește cu un ritm de cel puțin o cifră. Mai mult, pentru noi ritmul de expansiune nu se va reduce, avem încă spațiu de extindere pe piața din Cluj, am analizat cu atenție și alte orașe și la momentul potrivit ne vom lansa și acolo”, a punctat Vassilis Stavrou.

Pe lista de obiective pentru acest an se află și remodelarea magazinelor care operează sub sigla Shop&Go. Potrivit CEO-ului Mega Image, jumătate din unitățile Shop&Go au fost remodelate, procesul urmând să fie finalizat în acest an. La finalul lui 2017, Mega Image deținea o rețea de 340 de magazine Shop&Go.

Totodată, Vassilis Stavrou menționează ca prioritate dezvoltarea operațiunilor online, segment de business care va deveni pe viitor o „verigă importantă”.

„Am lansat anul trecut propriul magazin online. Vom continua în paralel colaborarea cu eMAG. Online-ul nu este în acest moment un segment de business semnificativ, însă va deveni. Mai ales că ratele de creștere pe care le vedem în online sunt mai mari decât în offline”, a argumentat executivul.

Rămâne însă și pentru acest an provocarea lipsei de personal, resimțită și de retailerul Mega Image, care numără în prezent peste 10.000 de angajați.

„Este nevoie de un plan național pentru a găsi o soluție la această problemă. Trebuie îmbunătățită infrastructura pentru a-i putea aduce pe angajați chiar și din alte țări, din apropierea României, așa cum se întâmplă în cazul unor companii”, a concluzionat Stavrou.

Mega Image deține o reţea ce cuprinde în prezent 600 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content