Acasă > Articole > Ce planuri are Alexandrion Group pe segmentul de retail propriu

Ce planuri are Alexandrion Group pe segmentul de retail propriu

Alexandrion Spirits & Wines

Alexandrion Group a inaugurat vineri, 16 noiembrie, primul boutique premium Alexandrion Spirits & Wines, la Ploiești. Intrarea pe segmentul de retail cu un concept propriu marchează o nouă etapă pentru businessul producătorului.

”Intrarea pe piața de retail este o decizie strategică. Până în acest moment, Alexandrion Group  a activat în primul rând ca producător, dar și ca distribuitor pentru o serie de jucători globali foarte importanți. Creștem constant, profitabil și sustenabil și considerăm că, în acest moment, este cel mai important să ne îndreptăm atenția către consumatori și să fim cât mai aproape de ei. Alexandrion Spirits & Wines este un test pe care îl facem cu încredere în Ploiești, acest magazin ajutându-ne să aprofundăm ce părere au consumatorii despre produsele noastre, dar și să înțelegem așteptările lor”, a declarat Răzvan Vasile, CEO Alexandrion Trading, compania care gestionează vânzările Alexandrion Group.

Magazinul a fost gândit ca un spațiu în care clienții au acces la toate produsele din portofoliul Alexandrion Group și Halewood Wines (atât produse proprii, cât și distribuite) și, mai mult decât atât, ca un spațiu de interacțiune cu brandurile unde, pe lângă partea de vânzare, consumatorii pot primi consultanță.

”Multă lume se întreabă de ce am ales Ploiești. Răspunsul e simplu. Pentru că aici a început Alexandrion Group activitatea în România și, în urmă cu șase luni, ne-am crescut businessul prin achiziția Halewood Wines, care are sediul tot în Ploiești, jud. Prahova. Acest magazin ne va răspunde la întrebarea dacă ar trebui să ne extindem la nivel național sau regional”, a mai precizat executivul.
De altfel, compania mai are deja pe listă o locație care va fi inaugurată anul viitor, dar care nu se află în București.

Odată cum achiziția celor șase companii Halewood România, Alexandrion Group a preluat și rețeaua de retail deja existentă în portofoliul grupului britanic. Întrebat dacă Alexandrion Group ia în calcul un rebranding pentru unitățile Halewood, reprezentantul Alexandrion Trading a explicat că: “vorbim despre o rețea de opt magazine dedicate exclusiv produselor Halewood. Analizăm în acest moment mai multe variante ce includ rebranduirea și repozitionarea acestora, însă există anumite limitări legate de spațiu și concept. Luarea unei decizii în acest sens nu reprezintă o prioritate în acest moment.”

Înființat în 1994, Alexandrion este cel mai mare producător de băuturi spirtoase pe plan local, cu afaceri de peste 180 de milioane de lei în 2017, în creștere cu 25% față de anul precedent.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content