Acasă > Articole > A 18-a ediție a Conferinței Progresiv este sold out

A 18-a ediție a Conferinței Progresiv este sold out

Conferinta Progresiv

Peste 450 de profesioniști din retail, industria bunurilor de larg consum și domeniile conexe au confirmat prezența la cea de-a 18-a ediție a Conferinței, evenimentul fiind sold out. Conferința Progresiv, evenimentul de referință al pieței FMCG românești aduce trei zile pline de insigturi, prezentări în exclusivitate și oportunități de networking cu profesioniști de top și se va desfășura anul acesta în perioada 14-16 martie 2018, la Hotel Internațional, Sinaia.

Tema evenimentului, Beyond Borders, aduce în discuție principalele direcții care trebuie urmate de jucătorii din retail și FMCG pentru a-și duce businessurile într-o nouă zonă, dar vom vedea și dacă strategia unor jucători de a-și depăși limitele a reprezentat o carte câștigătoare. Mai jos regăsiți câteva insighturi din programul ediției.

The Big Picture

Ziua de 15 martie va fi deschisă de o serie de prezentări și studii ce vor creiona o radiografie a economiei regionale și locale, aducând în prim plan direcțiile care ar putea susține creșterea în 2018, dar și riscurile externe care ar putea impacta evoluția acestora.
• Alfonso Velasco Tamames, Research Analyst Europe, The Economist Intelligence Unit;
• Pambos Charalambous, Director Global Services Eastern Europe, Middle East, Africa, Nielsen;
• Ionuț Dumitru, Președinte, Consiliul Fiscal.

The Local Landscape

În ultimii doi ani pârghiile care au susținut dinamica industriei bunurilor de larg consum au fost volumul și fenomenul de uptrade, pe fondul unei expansiuni accelerate în retailul modern. Care vor fi pe mai departe driverele de creștere în contextul fiscal actual? Cum pot jucătorii din piață să dezvolte categoriile în funcție de nevoile și aspirațiile consumatorului? Cât de importantă este proximitatea în ecuația consumator-retailer? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care așteaptă un răspuns de la specialiștii ancorați în realitatea locală.
• Dan Badin, Tax Partner, Deloitte România;
• Raluca Răschip, Consumer Goods & Retail Director, GfK România;
• Dan Balica, Food & Nutrition Analyst, Euromonitor International.

Best Practices

Sesiunile aplicate de Smart Retailing și Smart Shopper Activations vor completa programul zilei de joi cu studii de caz și proiecte de succes din piață. Pe scenă vor uca nume cu notorietate în industrie precum, Gilles Antoine, Country General Manager L’Oreal România, Răzvan Botezatu, Commercial Excellence Manager Coca-Cola HBC România, Ioan Ungur, Director Vânzări Albalact, Ionuț Ilie, Customer Development Director Unilever SCE, Cristina Cărămizaru, Trade Marketing Manager OFF Premise Snacks PepsiCo România, Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions și Nicolae Costea, Director Național de Vânzări IKA/Horeca/Traditional Trade Alexandrion Group.

Ziua de joi va fi încheiată de Ray Gaul, Senior Vice President European Retail, Kantar Consulting cu o prezentare în exclusivitate – Channel Blurring in Grocery Retail. Prezent pe scena Conferinței Progresiv, Ray va încerca să răspundă la întrebarea ”Cum schimbă estomparea diferențelor dintre canale modul în care încercăm să construim o viață mai eficientă pentru consumatori?” Iar acest lucru vine în contextul în care discounterii devin destinații pentru achizițiile planificate, hypermarketurile atrag cumpărăturile de impuls, farmaciile devin supermarketuri de produse organice, magazinele de proximitate devin restaurante, iar magazinele online achiziționează retaileri fizici.

Retail Talks

Conferința Progresiv vine pe 16 martie cu un line-up inedit și cu două elemente de noutate: veți afla în premieră ce înțelege consumatorul cu adevărat din eforturile de comunicare depuse de retaileri și cum filtrează informațiile primite, dintr-un studiu realizat în exclusivitate de Ipsos România și prezentat de Alina Stepan, Managing Director. În plus, retaileri de top din peisajul local sunt invitați să răspundă provocărilor editorilor Progresiv cu privire la viziunile lor de business, planurile de investiții pentru 2018 și rezultatele celor mai recente proiecte implementate în businessul lor. Pe scenă vor urca Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image, Bogdan Lupu, Head of Digital Marketing Carrefour, Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing Metro Cash & Carry România și Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Communication Kaufland România.

Ediția a 18-a a Conferinței Progresiv se bucură de susținerea unui număr mare de parteneri.

Platinum Partners: Maresi Foodbroker, HL Display, Haagen Dazs, Selgos, Kamis, Alexandrion Group;
Gold Partners:  Zuzu, Ursus Breweries, Ad Production, Sam Mills, Kaufland, GSK, Mercury360, Caroli;
Silver Partners: Imersia, Hochland, Domeniile Sâmburești, UP România, Alpro, International Bloemen, ETI, DS Smith, Gramma, BAT, Penny Market;
Beverage Partner: Coca-Cola HBC România;
Coffee Partner: JDE;
Solutions Partners: Update, Horizon.
Branding Partner: Inoveo.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content