FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Folosim cookie-uri pentru a vă furniza o experiență mai bună de navigare. Continuarea navigării implică acceptul dvs. de a ne permite utlizarea cookie-urilor. Găsești mai multe aici.

[x]
Acasă > Știri > Up România: Paștele aduce un plus de 20% pentru vânzările de tichete cadou

Up România: Paștele aduce un plus de 20% pentru vânzările de tichete cadou

Up România, unul dintre principalii emitenți de tichete valorice, estimează vânzări cu 20% mai mari față de anul trecut pentru Paște, o tendință accelerată remarcându-se în special la IMM-uri.

“În baza pre-comenzilor pe care le avem până la această dată, putem estima deja vânzări cu 20% mai mari în 2017, o tendinţă accelerată în special de IMM-uri care au văzut că acest model de stimulare a angajaţilor funcţionează la companiile mari şi foarte mari cu rezultate directe asupra productivităţii. În plus, acordarea de tichete cadou este favorizată și de modificările Codului Fiscal aplicate din 2016”, a declarat Elena Pap, Director General Up România.

În plus, numărul companiilor care au acordat avantaje salariale de tipul tichetelor de masă sau cadou a crescut cu 27% în 2016 față de 2015, conform datelor Up România. Aceasta indică o atenție tot mai mare a angajatorilor pentru fidelizarea şi motivarea propriilor angajaţi. Companiile care au apelat în 2016 pentru prima dată la acest sistem de recompensare provin cu prioritate din zone precum Bucureşti-Ilfov (26%), Centru (15%) şi Nord-Est (12%).

Legislaţia favorabilă, promovată de Codul Fiscal, ce a intrat în vigoare în ianuarie 2016, a condus la rezultate pozitive pe acest segment al tichetelor cadou, acestea fiind scutite de impozit pentru valori până la 150 de lei, putând fi acordate atât salariaţilor, cât şi copiilor minori ai acestora.

“Acordarea de tichete cadou aduce certe avantaje pentru angajatori şi oferă o mare libertate angajaţilor de a achiziţiona ce își doresc dintr-o varietate de produse şi servicii”, a mai spus Elena Pap.

Tichetele cadou emise de Up România sunt acceptate într-o reţea de peste 55.000 de magazine din întreaga ţară, iar beneficiarii acestora pot achiziţiona bijuterii, cosmetice, articole vestimentare şi încălţăminte, cărţi, jucării, obiecte de mobilier, decoraţiuni, electronice şi electrocasnice, servicii de turism.

Up România, parte a Grupului Up, a fost înființată în anul 2002 și deservește peste 20.000 de clienți și 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete pe suport de hârtie și carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniță, tichete de creșă Chèque Bébé. www.upromania.ro

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content